תקנון ותנאי השתתפות לליהוק לפעילות "שולחן משפחתי"


ברוכים הבאים לפעילות "שולחן משפחתי" (להלן "הפעילות" או "התחרות" או "הפרויקט").

הפעילות מנוהלת על ידי ידיעות אינטרנט (שותפות רשומה) (להלן: "ידיעות אינטרנט" או "ynet" או "מנהלת הפעילות") באתר האינטרנט אשר כתובתו: www.ynet.co.il (להלן: "האתר" או "אתר ynet").

כל הוראה בתקנון זה, שבה מוזכרת ידיעות אינטרנט, תחול במשתמע גם על ידיעות אחרונות בע"מ.

הפרס למקום הראשון, מטבח בשווי של עד 50,000 ₪, יינתן על ידי חברת Samgal Kitchens ובאחריותה. הפרס למקום השני, תווי קנייה למוצרי אסם בשווי 5,000 ₪ ברשת שופרסל, יינתן על ידי חברת אסם השקעות בע"מ ובאחריותה, והכל בכפוף לתנאים המפורטים בסעיפים 8,9 להלן.

ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמתך לתנאים אלה, ולכן הנך מתבקש לקרוא אותם בקפידה. ההשתתפות בפעילות כפופה גם לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של Ynet הניתנים לעיון גם באמצעות קישור (hyperlink) בדף הבית של ynet ולכן הנך מתבקש לקרוא בקפידה גם אותם. אם תמצא סתירה בין תנאי השימוש, תינתן עדיפות לתנאים אלה שהנך קורא עתה.
התנאים מנוסחים בלשון זכר בלשון רבים או יחיד מטעמי נוחות בלבד, אולם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

שלבי התחרות

1.       במסגרת הפעילות מוזמנות משפחות (להלן: "המשפחות") למלא השאלון בעמוד ההרשמה לפעילות: לספר על "המנה המשפחתית" שלהן ולצרף 2 תמונות (תמונה משפחתית ותמונה של המנה) (להלן: "השאלון" או "השאלונים" או "פריטי התוכן" או "התכנים"; וכן לעיל ולהלן: "עמוד הפעילות") לצורך הגשת מועמדותן להשתתף בפעילות.

2.      את השאלונים לצורך השתתפות בפעילות, ניתן לשלוח החל מיום 6.12.17 בשעה 00:00  ועד ליום 28.12.17 בשעה 23:59.

3.      על התכנים שכל משפחה תמלא בשאלון המפורט בטופס ההשתתפות להיות בגדר תוכן שמצוי בבעלותה המלאה והבלעדית (לא מועתק), ואשר נוצרו/חוברו/צולמו על ידה בלבד (תוכן מקורי), מבלי שלצד שלישי זכויות כלשהן בתכנים אלה. כמו כן, כל משפחה מצהירה ומתחייבת שבתוכן ו/או במסירתו, אין משום הפרת הוראת דין לרבות ולא רק הוראות בקשר עם פרסום לשון הרע, פרסומי תועבה, פגיעה בפרטיות, פגיעה בזכויות קניין רוחני, פרסומים אסורים בנוגע לקטינים ו/או כל פרסום אסור אחר.

4.      שלב שמינית גמר - צוות הפקת הפרויקט (חברת "אינטרוויזיה הפקות", להלן: "צוות ההפקה") וכן נציגי אתר ynet (ידיעות אינטרנט), ידיעות אחרונות בע"מ ואסם השקעות בע"מ, יבחנו השאלונים שישלחו כאמור ויבחרו על בסיס התכנים ועד ליום 28.12.17 שש עשרה (16) משפחות שיוזמנו להשתתף בתחרות מצולמת לפי המפורט מטה.

         א.         שש עשרה (16) המשפחות שיבחרו בתום בחינת השאלונים, יוזמנו לצילומים שיערכו לסרטונים שבהם תוצג המשפחה, המנה המשפחתית שעליה המליצו ו"תעודת זהות משפחתית" עם פירוט לגבי שמות, גילאים ועיר המגורים של בני המשפחה.

          ב.         שש עשרה (16) המשפחות שיצולמו כאמור בשלב הנ"ל (שמינית גמר התחרות), יוצגו במסגרת ארבע (4) כתבות שיפורסמו באתר ynet ו\או בעיתון ידיעות אחרונות, לפי חלוקה שתיקבע בשיקול דעת מערכת התוכן של גופי התקשורת הנ"ל. עקרונית החלוקה תהא כך שבכל כתבה תופענה ארבע (4) משפחות.

          ג.          מתוך שש עשרה (16) המשפחות שנבחרו לשלב שמינית הגמר כאמור, יבחר "צוות חיים בריאים של אסם" המורכב מאיילת הירשמן, שפית; סיגל קפלן, מאמנת משפחתית; ואורלי פיינה, דיאטנית קלינית (להלן: "צוות חיים בריאים של אסם") את שמונה (8) המשפחות, שיעלו לשלב רבע הגמר בתחרות עפ"י שיקול דעתו המשוקלל והבלעדי.

5.      שלב רבע הגמר - שמונה (8) המשפחות שזכו לעלות לשלב רבע הגמר, יוזמנו שוב לצילומים שיערכו לסרטונים שבכל אחד מהם תוצגנה שתי (2) משפחות, כשהן מכינות מנה משפחתית נוספת שעליה ימליצו בתיאום עם צוות ההפקה. יובהר כי כל משפחה תצולם בנפרד והסרטון יציג תחרות ערוכה  כאמור בין שתי המשפחות.

         א.         בשלב זה יוצגו ארבע (4) כתבות שיפורסמו כאמור, לפי חלוקה שתיקבע בשיקול דעת מערכת התוכן של גופי התקשורת הנ"ל ועקרונית החלוקה תהא כך שבכל כתבה תופענה שתי (2) משפחות.

          ב.         מתוך שמונה (8) המשפחות שנבחרו לשלב רבע הגמר כאמור, יבחר "צוות חיים בריאים של אסם", את ארבע (4) המשפחות שיעלו לשלב חצי הגמר בתחרות עפ"י שיקול דעתו המשוקלל והבלעדי.

6.      שלב חצי הגמר - ארבע (4) המשפחות שזכו לעלות לשלב חצי הגמר, תוזמנה שוב לצילומים שיערכו לסרטונים שבכל אחד מהם תוצגנה שתי (2) משפחות, כשהן מכינות מנה משפחתית נוספת שעליה ימליצו בתיאום עם צוות ההפקה. כאמור לעיל, כל משפחה תצולם בנפרד והסרטון יציג תחרות  ערוכה ביניהן.

         א.         בשלב זה יוצגו שתי (2) כתבות שיפורסמו כאמור, לפי חלוקה שתיקבע בשיקול דעת מערכת התוכן של גופי התקשורת הנ"ל ועקרונית החלוקה תהא כך שבכל כתבה תופענה שתי (2) משפחות.

          ב.         מתוך ארבע (4) המשפחות שנבחרו לשלב חצי הגמר כאמור, יבחר "צוות חיים בריאים", את שתי (2) המשפחות שיעלו לשלב הגמר בתחרות עפ"י שיקול דעתו המשוקלל והבלעדי.

7.      שלב הגמר - שתי (2) המשפחות שזכו לעלות לשלב הגמר, יוזמנו שוב לצילומים שיערכו לסרטון שבו תוצגנה שתי (2) המשפחות, כשהן מכינות מנה משפחתית נוספת שעליה ימליצו בתיאום עם צוות ההפקה. כאמור לעיל, כל משפחה תצולם בנפרד והכתבה שתסקר את הגמר תציג סרטון ובו טורניר שנערך ביניהן.

מתוך שתי (2) המשפחות שנבחרו לשלב הגמר, יבחר "צוות חיים בריאים של אסם", לפי שיקול דעתו המשוקלל והבלעדי, את המשפחה הזוכה במקום הראשון ואת המשפחה הזוכה במקום השני.

הפרסים

8.      הפרס במקום הראשון - מטבח מ"Samgal Kitchens " בשווי מקסימלי של 50,000 ₪.  הפרס כולל הזמנת ארונות מטבח בלבד ללא מוצרים משלימים (כגון: ברזים, כיורים ושיש) על פי תכנון מפורט של המטבח – לפי צרכי הלקוח על ידי מעצב/ת המטבחים של הסניף הרלוונטי של Samgal Kitchens   .  

זמן אספקה לפי נהלי החברה כ-ארבעה חודשים מרגע בחירת החומרים במידה והלקוח יבחר מוצרים נוספים/שדרוגים מעבר לסכום הזכייה (50,000 ₪) היתרה תשולם ע"י הלקוח (זוכה הפרס) ישירות ל-Samgal Kitchens.
למנהלת הפעילות ולאסם לא תהיינה כל אחריות בקשר עם טיבו של הפרס במקום הראשון לרבות תכנונו, יצורו, הובלתו, התקנתו, והאחריות לו וכל טענה בעניין זה תופנה ל-
Samgal Kitchens.

9.      הפרס במקום השני - תווי קניה בסך 5,000 ₪ (20 שוברי קניה על סך 250 ₪ כל אחד), בתוקף עד ליום 31 בדצמבר 2018 ברשת שופרסל בכלל סניפיה בארץ, לא כולל שופרסל אונליין. תווי הקניה ניתנים למימוש בכפוף למגבלות הבאות:

         א.         בתווים ניתן יהיה לרכוש אך ורק את מגוון מוצרי קבוצת אסם (בהתאם למפורט להלן) בכפוף למגוון המצוי בכל אחד מסניפי שופרסל שבהן יבוצע המימוש, כפי שיהיה מעת לעת.

          ב.         "מוצרי קבוצת אסם", הינם מוצרים המשווקים תחת המותגים הבאים בלבד -  אסם, צבר, טבעול, קפה נמס טייסטרס צ'ויס/רדמאג/גולד, דגני בוקר פיטנס/קרנץ'/סינימיניז/צ'יריוס/טריקס/נסקוויק/פייבר1/סירופויטמינצ'יק/ בית השיטה.

          ג.          כל שובר  על סך 250 ₪ ניתן למימוש חד פעמי בלבד.

          ד.         היה וסכום המימוש יהיה נמוך מ 250 ש"ח לא ניתן יהיה לקבל עודף ו/או זיכוי ו/או לעשות שימוש נוסף בשובר.

         ה.         שובר שתוקפו פקע לא יכובד.

          ו.          לא ניתן להמיר שווי השובר או חלקו בכסף.

          ז.          השובר אינו תקף בשופרסל אונליין

למנהלת הפעילות וSamgal Kitchens לא תהיינה כל אחריות בקשר עם טיבו של הפרס במקום השני לרבות אספקתו ללקוח ו/או מימושו על ידו.

תנאים נוספים

10.   הבחירה בכל אחד משלבי התחרות (הן לשלב שמינית הגמר והן על ידי "צוות חיים בריאים של אסם"), יכול שתעשה בין היתר על בסיס מידת המקוריות, היצירתיות, שיתוף הפעולה בין בני המשפחה, שימוש ברכיבים עם ערך תזונתי מוסף, הטעם והגיוון של המנות המשפחתיות שהמשפחות המשתתפות יציעו בשלב משלוח השאלונים או צילום הסרטונים. בשלבי התחרות, יכול שהדירוג ובחירת המשפחות יעשו גם ובין היתר על בסיס אופן ביצוען את המנות המשפחתיות שיכינו, מראה המנות בשלב הסופי והטעם שלהן. כמו כן, חברות "צוות חיים בריאים של אסם" גם יהיו רשאיות לשלב בשיקוליהן, נימוקים מעולמן המקצועי, על פי שיקול דעתן הבלעדי.

11.    בחירת המנות שהמשפחות תצגנה בשלבי התחרות המתקדמים החל משלב רבע הגמר ואילך, יעשו כאמור על ידי צוות ההפקה בתיאום המשפחות וזאת בין היתר, מתוך כוונה לייצר מגוון תוכני ראוי במסגרת הפעילות.

12.   כל משפחה מצהירה כי היא מודעת לכך ומסכימה שמנגנון הבחירה בפעילות הינו כמפורט לעיל, וכי אין ולא תהיינה לה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר עם הליך בחירת הזוכים או המשפחות העולות שלב כאמור, כלפי ידיעות אינטרנט ו/או כלפי אסם, ו/או מי מטעמן.

13.   על הפעילות ותקנון זה תחול הוראת סעיף 33 לחוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973 לפיה ההכרעה ו/או הערכת חבר השופטים נשוא פעילות זו, לא יהוו נושא לדיון בבית משפט.

14.   ברור למשפחות שפרסומן ו/או פרסום תמונותיהן ו/או פרטים אודות השתתפותן בפעילות עלולה לגרור תגובות מצד גולשים ומשתמשי קצה אחרים, שלא בהכרח יחמיאו להן ו/או מי מבני משפחתם; והדבר נכון גם ביחס ובפרט לתוצרי ההפקה ועריכת סרטוני המשפחות. עם זאת, בהשתתפותן המשפחות מודעות, מבינות ומסכימות כי פעילות זו הינה "ספורטיבית" ועל כן לא יבואו בכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי מנהלת הפעילות ו/או אסם ו/או צוות ההפקה ו/או מי מטעמן בקשר עם תגובות כאמור אף אם יפגעו במי מהן.

15.   צילומי המשפחות יערכו באולפן פיצ'-Peach ברח' הקישון 8, כניסה B, בני ברק, במטבח ייעודי שיוקם וימותג לטובת הפרויקט בתור המטבח של אסם, שולחן משפחתי, Ynet וידיעות אחרונות.

16.   ימי הצילומים יתקיימו החל מיום 4.1.18 בשעה 8:00 ועד ליום 31.1.18 בשעה 19:00. יודגש עם זאת, שבאופן עקרוני כל שלב בתחרות שמחייב צילומי משפחות צפוי להימשך, שני (2) ימי צילום לכל משפחה (1) אחת. שני (2) ימי הצילום, עשויים להימשך ברצף או להתפצל ל-ארבעה (4) ימי צילום חלקיים.

17.   ימי הצילום יתואמו בין צוות ההפקה ובין נציגי המשפחות שיוזמנו לכל אחד משלבי התחרות המצולמים. עם זאת, צוות ההפקה ו/או אסם ו/או מנהלת הפעילות ו/או מי מטעמם, אינם מתחייבים כי ימי ושעות הצילומים יתאימו בהכרח לאילוצים של כלל המשפחות. יודגש כי משפחה שנבחרה לשלב שמינית הגמר מתחייבת לשתף פעולה ולהגיע לימי הצילום הנוספים במסגרת הפרויקט בהרכב משפחתי מלא ובמועדים שימסרו לה על ידי ההפקה. במידה ומי מהמשפחות תעדר מאיזה מימי הצילום ו/או שהתיאומים עימה (לפני הצילומים) לא יצלחו מכל סיבה שהיא, יהיו מנהלת הפעילות ו/או צוות ההפקה ו/או אסם זכאים (אך לא חייבים) להודיע לאותה משפחה על שלילת השתתפותה בפעילות והחלפתה במשפחה זוכה אחרת מבין המשפחות שהשתתפו בשלב שליחת השאלונים במסגרת הפעילות.

18.   במידה ומשפחה שעלתה שלב החליטה לפרוש מהפעילות או מסרבת או אינה יכולה להגיע מסיבה כלשהי לצילומי השלב הבא, תודח המשפחה מהתחרות ובמקומה תעלה שלב המשפחה שהפסידה בשלב הקודם לאותה משפחה

19.   בהשתתפותה בצילומים, מסכימה כל משפחה לכך שיעשה שימוש בצילומיה ו/או בחלקם, וזאת ללא כל תמורה כספית ו/או אחרת, באתר ynet ו/או בעיתון ידיעות אחרונות ו/או על גבי מדיות אחרות שבהן התחרות תוצג או תקודם על ידי ידיעות אינטרנט ו/או אסם בכללן פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות, לרבות דף הפייסבוק של "שולחן משפחתי".

20. יודגש -  משפחה שנבחרה ליטול חלק בצילום הסדרה, לא תוכל להתחרט ו/או לדרוש בדיעבד שלא להשתתף בצילומים ו/או לשתף פעולה עם צוות ההפקה ו/או לדרוש את אי פרסומה או הצגתה או הצגת התכנים שבהם היא נראית מצולמת. כמו כן, כל משפחה שתשתתף בתחרות מצהירה כי היא מודעת לכך שכל דרישה מצידה הסותרת את הוראת סעיף זה, עלולה להסב נזק לידיעות אינטרנט ו/או אסם ו/או מי מטעמם, אשר יהיו זכאים לפיצוי וסעדים משפטיים בגינו.

21.   המשפחות שילוהקו לפעילות, מתחייבות לשמור על חשאיות מלאה בנוגע לפרטי הפעילות וזאת לאורך כל הצילומים וכל זמן הצגת הפעילות וקידומה בכלי התקשורת, עד לשלב בחירת המשפחה הזוכה ופרסום דבר זכייתה בכלי התקשורת. הפרת סעיף זה, הינה הפרה יסודית של תנאי תקנון זה וההשתתפות בפעילות, ולידיעות אינטרנט ו/או לאסם שמורה הזכות לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה נגד משפחה אשר ייוודע לגביה, כי הפרה תנאי זה ובכלל זה לשלול את המשך השתתפותה בפעילות, שלילת זכאותה לפרס במידה ותזכה בפעילות ו/או פניה לתביעה סעדים משפטיים כגון פיצויים כספיים גבוהים.

22. הוצאות אישיות - ההגעה לאולפני הצילומים וכלל ההוצאות שיגרמו לאיזה מהמשפחות בקשר עם כך ו/או בקשר עם מימושם של איזה מהפרסים, ימומנו על ידי כל אחת מהמשפחות בלבד.

23. כל תיאום שיידרש בין ו/או בעבור מי מבני המשפחה ובין כל צד שלישי, שאישורו נדרש לטובת השתתפות בפעילות, יעשו על ידי בני המשפחה הרלבנטיים ולגבי הקטינים שביניהם על ידי הבגירים, באחריותם המלאה והבלעדית (היעדרות ילדים מבית הספר, היעדרות הורים/אפוטרופוסים מימי עבודה אצל מעסיקיהם, הופעת חיילת לאחר תיאום וקבלת אישור מדובר צה"ל וכדומה).

24. המשפחות מתחייבות כי אם וככל שמופיע ו/או מתואר בתוכן אדם כלשהו - אותו אדם נתן הסכמתו לכך כמפורש וכדין, כי לא נעשתה כל פגיעה בפרטיותו ובזכותו שלא להיחשף בניגוד לרצונו בציבור וכן כי ככל שמופיע קטין בתוכן, הרי שהוריו ו/או אפוטרופסיו החוקיים של הקטין הביעו את הסכמתם להשתתפותו של הקטין בתוכן ותנאים אלו. האמור בסעיף זה יחול גם ביחס לצילומי הכתבות בכל אחד משלבי התחרות, שבהן משתתפת כל אחת מהמשפחות.

25. התקשורת בין צוות ההפקה והמשפחות תעשה לפי פרטי הקשר שמסרו בעת מילוי השאלונים בעמוד הפעילות. במידה ובתוך 48 שעות של ניסיונות לא יעלה בידי מנהלת הפעילות לאתר מי מהמשפחות, היא תהא רשאית לבטל את זכייתה ו/או עלייתה לשלב מתקדם בפעילות.

26. הפעילות פתוחה בפני כל  מי  שירצה להשתתף בה למעט עובדי ידיעות אינטרנט ו/או אסם וכן מנהליהם, שותפיהם, עובדיהם ובני משפחותיהם.

27.  ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה את הזכות לשלול ממך את הזכות להשתתף בפעילות באופן זמני או קבוע, על פי שקול דעתה הבלעדי, אם הפרת ו/או ניסית להפר תנאי שימוש אלה או את תנאי השימוש הכלליים של ynet, וזאת מייד עם היוודע לה דבר הפרת תנאי השימוש על ידך, לפי שיקולה דעתן הבלעדי ומבלי לפגוע בתרופות המגיעות לה בגין כך, על פי כל דין או הסכם.

28. בטרם העלאת התוכן לצורך ההשתתפות בפעילות ועל מנת שתינתן לך האפשרות להשתתף בפעילות, על כל משפחה להזין את פרטיה כפי שיידרש בעמוד הפעילות. הרישום לפעילות הינו ללא עלות ואולם על המשפחה חלה החובה למלא פרטים נכונים בלבד.

29. נתוניה של כל משפחה שתגיש מועמדות להשתתף בפעילות במסגרת עמוד הפעילות, ישמשו את ידיעות אינטרנט ואת אסם לצורך ניהולה וכן לצורך האפשרות לפרסם את שמן של המשפחות המשתתפות, שיפורסמו באתר, באופן אשר ימצאו לנכון וכן לכל שימוש אחר כמפורט בתקנון זה.

30. בנוסף לאמור לעיל ניתנת לידיעות אינטרנט הזכות לעשות שימוש בפרטי המשפחה שיוזנו בעמוד הפעילות בהתאם למדיניות הפרטיות של אתר ynet  המוזכרים לעיל.

31.   ידיעות אינטרנט ו/או אסם רשאיות להציג בפני כל משתתף בעמוד הפעילות, את האפשרות לבחור אם ברצונו לקבל מידע שיווקי ו/או תכנים מטעמה של ידיעות אינטרנט ו/או אסם (וצדדים שלישיים הקשורים עימה). במידה ויינתן אישור לכך, ידיעות אינטרנט ו/או אסם לפי העניין, תהינה רשאיות לשמור את הפרטים שנמסרו בעת הרישום לפעילות במאגרי המידע שברשותן לצורך משלוח המידע כאמור. מקבל הדיוורים יוכל בכל עת דרוש להסיר פרטיו מרשימת המדוורים באמצעות לחיצה על כפתור הסרה בגוף הדיוורים ו/או פניה לשירות הלקוחות של ידיעות אינטרנט ו/או אסם. פרטי שירות הלקוחות בידיעות אינטרנט הינם: service@y-i.co.il.

32. כל משפחה מאשרת בעצם השתתפותה בפעילות, כי קראה, הבינה והיא מסכימה לאמור בתקנון זה וכן כי נמסר לה ו/או לנציגים המורשים ו/או המוסמכים מטעמה, כל המידע שביקשו לקבל בקשר לפעילות בכלל ובקשר לתקנון זה בפרט וכי אותה משפחה עומדת בכל התנאים המפורטים בתקנון זה.

33. השתתפות בפעילות איננה מותנית בתשלום כלשהו. ניתן להשתתף בפעילות כמו שהיא (as is). לא תהיה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי ידיעות אינטרנט או אסם או מי מטעמן, בגין תכונות הפעילות, הוראותיה, מגבלותיה ודרך ניהולה. ידיעות אינטרנט איננה מתחייבת שהפעילות לא תופרע או תתנהל כסדרה ללא מגבלות או הפסקות, תנוהל ללא טעויות, תהא חסינה מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת אל האתר.

34. בכל מקרה של מחלוקת ו/או השגה אודות אופן ניהול הפעילות ו/או תוצאותיה ו/או בנושא פרשנות התקנון ניתנת לידיעות אינטרנט זכות הכרעה בלעדית והכרעתה תהיה סופית ותחייב את המשפחות המשתתפות ו/או הזוכות ו/או את כל הגורמים המעורבים בפעילות או הקשורים בפעילות ו/או מי מטעמם.

35. ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה את הזכות לעכב ו/או לבטל מתן פרס בקרות אחד המקרים הבאים, כמפורט להלן:

36. אין בזכותה כאמור של ידיעות אינטרנט לבטל זכייתה של משפחה זוכה ו/או להפסיק את השתתפותה בפעילות ו/או לעצור את מימושה את הפרס כדי לגרוע ו/או להוות ויתור על כל  סעד אשר קיים לידיעות אינטרנט ן/או אסם כנגד אותה משפחה ו/או מי מטעמה.

37.  ידיעות אינטרנט אינה נושאת בכל אחריות באשר לאבדן פרטי מי מהמשפחות שביקשו להשתתף בפעילות כתוצאה מכשל במערכת המחשוב התומכת בעמוד ההרשמה לפעילות ו/או מכשל ו/או כל פגם אחר במערכת המחשוב שלה בה נקלטו פרטיה כמו גם השאלון ששלחה ושכתוצאה מתקלות כאמור נמחקו, הושמדו או שובשו פרטיה של אותה משפחה או המענה לשאלון או חלק מהם (לרבות עובדת השתתפותה של אותה משפחה בפעילות, מועד השתתפותה, או תשובותיה לשאלות).

38. בכפוף להוראות סעיפים 8 ו-9 לעיל, כל משפחה מצהירה כי היא מודעת לכך ומסכימה כי היא ו/או מי מטעמה, פוטרים את ידיעות אינטרנט ו/או אסם ו/או מי מטעמן, מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין לפעילות ולתוצאותיה.

39. מבלי לגרוע מהאמור, ידיעות אינטרנט ו/או מי מטעמה והגורמים הקשורים בפעילות ו/או מי מטעמם, אינם אחראים לנזקים כלשהם שיגרמו למי מבני המשפחות המשתתפות בפעילות ובפרט המשפחות הזוכות, בין נזקים ישירים ובין עקיפים, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, נזקים מחמת תאונות, מחלות, גניבה, אובדן ו/או שוד מסמכים, כרטיסי אשראי, מימון, דמי אישפוז, הוצאות רפואיות וכל נזק אחר שייגרם למי מהם בשל השתתפותם בפעילות ו/או במקרה של משפחה זוכה - במסגרת מימושה, את הפרס שאותו קיבלה.

40. ידיעות אינטרנט, עובדיה, מנהליה ו/או מי מטעמה, זכאים לשיפוי מייד עם דרישתם הראשונה בגין כל נזק, הפסד, אובדן, הוצאות, תביעה או דרישה (לרבות הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד) של צדדים שלישיים כלפיה, בגין הפרה במישרין ו/או בעקיפין של תקנון זה ו/או את תנאי השימוש הכלליים ואת מדיניות הפרטיות של ynet ו/או אם הופרו ו/או לא קיימו במעשה ו/או במחדל את התנאים בתקנון זה, מצד המשפחה שביצעה הפרה כאמור ו/או מי מטעמה...

41.   כל זכויות הקניין הרוחני בפעילות, לרבות פטנטים, זכויות יוצרים, סימני מסחר וסודות מסחריים, ככל שישנם, הנם רכושה הבלעדי של ידיעות אינטרנט ו/או של אסם ו/או של צדדים שלישיים אחרים, שידיעות אינטרנט קיבלה מהם רישיון שימוש כדין. זכויות אלה חלות בין השאר על כל תוכנה, קוד מחשב, קובץ גרפי, שמות וסמלים מסחריים (לוגו), טקסט וכל חומר אחר הכלול בפעילות. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ידיעות אינטרנט לפי העניין, וזאת בכתב ומראש.

הנכם מצהירים בזאת שכל הזכויות לרבות זכויות היוצרים בשאלונים (ותוכניהם) המועברים לידיעות אינטרנט במסגרת פעילות זו, הן בבעלותה המלאה והבלעדית של המשפחה ששלחה אותם וכי תכניהם נוצרו ו/או חוברו ו/או צולמו על ידי שולחיהם בלבד.

42. המשפחות המשתתפות בפעילות ו/או המשפחות הזוכות מצהירות לפי העניין, כי הן מודעות לכך ומסכימות, כי תוכן השאלונים שתשלחנה לצורך השתתפותן בפעילות וכן תוכן צילומים, שבהן ייקחו חלק, מועברים לבעלותה המלאה והבלעדית של ידיעות אינטרנט וקבוצת אסם וככזו רשאיות ידיעות אינטרנט וקבוצת אסם לעשות בהם שימוש במסגרת ו/או לצורך הפעילות ו\או בדף הפייסבוק של פעילות שולחןם משפחתי, ללא הגבלת זמן, ברשת האינטרנט , ללא תשלום למי מהמשפחות המשתתפות ו/או הזוכות (לפי העניין), ובכלל זה לפרסמם ו/או להעמידם לרשות הציבור באופן שכל אדם יוכל לצפות בהם אותו ולהשתמש בהם ו/או העברתם לצדדים שלישיים. יודגש שוב להסרת כל ספק, שאף אחת מהמשפחות המשתתפות ו/או הזוכות, אינה זכאית לכל תמורה, בכסף או בשווה כסף, עבור משלוח השאלונים המלאים במסגרת הפעילות ו/או השתתפותה בצילומים, ומבלי לגרוע מכך, אף אם יוכח אחרת ביחס למשפחות הזוכות, הרי ששווי הפרס נשוא זכייתה, מהווה תמורה מלאה, סופית והוגנת בגין האמור ואין ולא תהיינה למשפחות כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כספית ו/או אחרת כלפי ידיעות אינטרנט ו/או אסם ו/או מי מטעמן, בגין הפעילות ו/או השתתפותן ו/או זכייתן בה (לפי העניין).

43. במידה ומי מהמשפחות המשתתפות ו/או הזוכות תכלול בתכנים שתעביר לידיעות אינטרנט ו/או במסגרת ימי הצילום, תכנים ו/או מסרים שלא ניתן היה באמצעים סבירים להבין כי הם מיועדים לפגוע בצדדים שלישיים, או אז חרף העובדה שידיעות אינטרנט מבצעת עריכה לצילומים כאמור, מי מבני המשפחה שכלל מידע פוגעני כאמור ידרש ומתחייב לשפות את ידיעות אינטרנט ו/או אסם ו/או מי מטעמן בגין כל נזק, או הוצאה שייגרמו להם בגין טענה ו/או תביעה שתועלה נגדם בגין כך.

44. הדין החל על הסכם זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב. תקופת ההתיישנות לכל תביעה נגד ידיעות אינטרנט ו/או אסם בכל עניין הנובע במישרין ו/או בעקיפין מהשתתפות בפעילות הינה שנה ממועד סיומה.

45. האמור בתנאי השתתפות אלה הינו ממצה לחלוטין ובא במקום כל מצב, הצהרה, התחייבות, פרסום וכיו"ב אשר ניתנו, אם ניתנו, על ידי ידיעות אינטרנט ו/או אסם ו/או האתר ו/או מי מטעמם ו/או על ידי כל גורם אחר. ידיעות אינטרנט רשאית לשנות את תנאי ההשתתפות בפעילות ו/או מועדיה והודעה בדבר השינוי תפורסם באתר מראש, והשינוי יכנס מיידית לתוקף.

46. לבירורים ושאלות ניתן לפנות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת  service@y-i.co.il.

 

הננו מברכים אתכם על השתתפותכם בפעילות ומאחלים לכם הצלחה רבה.

 

***