רפי ומעין

רפי (בן 26) ומעין (בת 23) מרחובות | צילום וידיאו: רומבה צלמים

בדמיון של הזוגות שניצבים לפני האירוע המאושר בחייהם עולות מחשבות רבות בנוגע למתן האות למנהג שבירת הכוס. זה בדיוק הרגע שבו התקליטן "מבעיר" את אזור החופה עם מוזיקה תואמת, הזמן להתנשק עם האורחים עד אחרונת השכנים שמעולם לא ידענו על קיומה, והעת להסיר סוף-סוף את החליפה המיוזעת. רגעי שמחה בסך הכול.

במקרה של מעין ורפי, האירועים התפתחו קצת אחרת. כמה שעות לפני טקס החופה המרשים באולמי "ונישן" בפתח תקווה חשה הכלה המיועדת ברע. "התייבשתי כי התחתנו ביום הכי חם בשנה", סיפרה מעין. "הכול התחיל כשסיימנו את הצילומים והיינו בדרכנו לאולם. התחלתי להרגיש חולשה ורציתי להקיא. עד לאולם עצרנו שלוש פעמים כדי שלא אלכלך את עצמי ואת הרכב".

צילום: רומבה צלמים


בעת ההגעה לאולם ההרגשה הרעה החריפה. "נכנסתי לסוויטה ושכבתי על המיטה עד לחופה", נזכרת מעין. "כדי להמשיך את האירוע כמתוכנן שמו לי אינפוזיה, הכול בשביל שאתאושש, ומכאן והלאה עשיתי את כל מה שיכולתי כדי ליהנות מהמשך הערב".

ואם לא די בכך, גם החתן עבר חוויה מצמררת שאותה לא ישכח כל חייו. אחרי שניתן האות המיוחל, אחת מזכוכיות הכוס שנשברה חדרה לרגלו של רפי וכל הנעל שלו התמלאה בדם. בצעד של גבורה החליט רפי להסתיר את המקרה המצער מרעייתו הטרייה ומשאר האורחים. רק בסוף האירוע הדבר התגלה לצדדים המעורבים.

לדברי מעין, "רפי הסתיר את זה ממני ומהאורחים ורצה שהכול יתנהל כרגיל. הוא אמר לי אחרי החופה שהוא מרגיש כאבים חזקים ברגל, אבל בגלל הדאגה שלו כלפיי ובגלל שהתייבשתי לפני כן, הוא ניסה להתעלם מהכאב, המשיך לשמוח ולא התלונן. בסוף האירוע הוא חלץ את הנעליים וראינו שיטפון של דם בתוך הנעל. כל כך התגאיתי בו על כך שלמרות הסבל הוא המשיך לדאוג לי".

בחתונה שהתקיימה בשניים באוגוסט השנה נכחו 400 מוזמנים. אחרי הטראומות הגיע רגע שיא אופטימי יותר, שבמהלכו מעין הפתיעה את רפי ושרה לו את השיר "כינורות ינגנו" של שרית חדד. לדברי מעין, "לפי דעתי זה היה ה-שיר בחתונה. כולם מאוד התרגשו ובמיוחד רפי שהיה מופתע ביותר. אני חושבת שהרגע הזה למעשה פיצה על מה שעברנו באותו יום".

צילום: רומבה צלמים


ההכרות בין השניים יצאה אל הפועל בעקבות פעולה של ידיד משותף. רפי: "חבר שלי הראה לי תמונה של מעין ובאותו רגע הבנתי שאני חייב להכיר אותה. הוא סיפר לי שהיא נוסעת לאילת בסוף השבוע ומיד סגרתי אחריה במלון לידה". מעין: "ראיתי אותו לראשונה באילת וחשבתי שהוא נראה בחור מקסים ומצחיק".

את טבעת האירוסין שלף רפי במהלך חופשה במלטה על גשר המנעולים המפורסם. רפי: "המשפחה שלי אהבה את מעין כבר מהמפגש הראשון. הם אמרו לי שהיא נראית בחורה חמה ולבבית". מעין: "רפי ישר נכנס ללב של משפחתי וזה הרגיש שהוא אחד מבני המשפחה כבר מהיום הראשון".

ומאז שנישאתם, איך ההרגשה להיות זוג צעיר בישראל?

רפי: "אין ספק שהחיים בישראל אינם קלים כלל ובמיוחד לזוגות הצעירים שמתגוררים כאן. אנו חיים בבית של ההורים של רפי ברחובות עד שנחסוך לדירה משלנו. ללא עזרת ההורים היה לנו קשה מאוד להסתדר. כרגע אין ילדים בתכנון, אנחנו רוצים קודם כול לבנות את המערכת הזוגית, ואז, כמו שאומרים, להכין את הקרקע".

חלום משותף? איחולים לשנה החדשה?

"החלום שלנו הוא שנהיה בריאים ומאושרים יחד תחת קורת גג אחת, שנבנה לנו זוגיות חזקה ויציבה תוך מתן כבוד והערכה זה לזה. אנחנו מאחלים לעצמנו שנזכה לממש את עצמנו כל אחד בתחום שלו ולהגיע בעזרת השם הכי רחוק שאפשר. לעם ישראל נאחל שנדע רעות ואחווה בין כולנו, שנתבשר בבשורות טובות ומשמחות ואמן שיגיע השלום המיוחל במהרה".

תחקיר, ריכוז והפקה: אור רוזנטל נתן | עיצוב: רועי צור | עריכה: יוסי מדריסוביץ' | טכנולוגיה: אורי רשף | פיתוח: YIT תחקיר, ריכוז והפקה: אור רוזנטל נתן, עיצוב: רועי צור, עריכה: יוסי מדריסוביץ', טכנולוגיה: אורי רשף, פיתוח: YIT