תקנון ותנאי השתתפות בפעילות "הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם המים"


ברוכים הבאים לפעילות "
הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם המים" (בהתאמה: "הפעילות" ולעיתים: "הפסטיבל").

 הפעילות מנוהלת על ידי  ידיעות אינטרנט (שותפות רשומה) (להלן: "ידיעות אינטנרט" או "ynet") באתר האינטרנט אשר כתובתו: www. ynet.co.il (להלן: "האתר") בשיתוף עם "הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם המים".

ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמתך לתנאים אלה, ולכן הנך מתבקש לקרוא אותם בקפידה. ההשתתפות ב פעילות כפופה גם לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של Ynet הניתנים לעיון גם באמצעות קישור (hyperlink) בדף הבית של ynet ולכן הנך מתבקש לקרוא בקפידה גם אותם. אם תמצא סתירה בין תנאי השימוש, תינתן עדיפות לתנאים אלה שהנך קורא עתה.
התנאים מנוסחים בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, אולם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

מהי הפעילות

1.       במסגרת הפעילות מוזמנים גולשי האתר (להלן: "המשתתפים") לשלוח מילים לבית נוסף של השיר "רציתי שתדע" שכתב והלחין היוצר עוזי חיטמן (ז"ל) (להלן: "התוכן" או "התכנים" או "פריטי התוכן").

2.       את הטקסט ניתן יהיה לשלוח בעמוד הפעילות (להלן: "עמוד הפעילות"), על פי מגבלות הטקסט (כמות תווים), שיופיעו במשבצת המיועדת לכך, בלבד.

3.       על התוכן להיות בבעלותו המלאה והבלעדית של השולח ואשר נוצרו/חוברו על ידו בלבד.

4.       על התוכן ו/או במסירתו, אין משום הפרת הוראת דין לרבות ולא רק הוראות בקשר עם פרסום לשון הרע, פרסומי תועבה, פגיעה בפרטיות, פגיעה בזכויות קניין רוחני, פרסומים אסורים בנוגע לקטינים ו/או כל פרסום אסור אחר.

5.       המשתתף מתחייב כי אם וככל שמופיע בתוכן שמו של אדם כלשהו - אותו אדם נתן הסכמתו במפורש לכך וכי לא נעשתה כל פגיעה בפרטיותו ובזכותו שלא להיחשף בניגוד לרצונו בציבור וכן כי ככל שהאדם ששמו מופיע כאמור הינו קטין, או אז הינך מאשר שאתה האפוטרופס החוקי של הקטין ו/או שכל אפוטרופוס חוקי אחר הביע את הסכמתו להופעת הקטין בתוכן ותנאים אלו.

6.       שולח התוכן אחראי לכל תוצאה ונזק מכל סוג שהוא שיגרמו כתוצאה מהשימוש בתוכן ומפרסומו .

7.       כדי להשתתף בפעילות עליך להזין את התוכן ופרטים אישיים כמפורט להלן ובכפוף לכללי משלוח תכנים המפורטים בתקנון זה . רק לאחר שמילאת את פרטים (שם ושם משפחה, מספר טלפון, , כתובת דואר אלקטרוני - וכן פרטים נוספים או אחרים כפי שתקבע ידיעות אינטרנט) יתווסף שמך לרשימת המשתתפים בפעילות. אתה מצהיר ומתחייב שהפרטים שתמסור הם נכונים ומדויקים. פרטים שגויים, בין במתכוון ובין שלא במתכוון, יקנו לידיעות אינטרנט את הרשות להפסיק את השתתפותך בפעילות. האחריות למילויים התקין והנכון של הפרטים הינך עליך בלבד.

8.       חל איסור בקשר עם הפעלה ו/או מתן אפשרות הפעלה בכל צורה ואופן כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots, script, Bot וכדומה, לשם ו/או בקשר להשתתפות בפעילות.

9.       את פריטי התוכן לצורך השתתפות בפעילות, ניתן לשלוח החל 6 בנובמבר בשעה 06:--ועד ליום 10 בנובמבר בשעה 08:00(להלן: "תקופת משלוח התכנים").

10.   בחירת הזוכים:

חבר השופטים המורכב מנציגי ידיעות אחרונות_ (להלן: "ידיעות אחרונות"), ידיעות אינטרנט והפקת "הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם המים" (להלן: "חבר השופטים"), יבחר את שלושת (3) התכנים הראויים להתפרסם באחד מחלקיו ו/או מוספיו של עיתון ידיעות אחרונות (להלן: "העיתון") לפי מיטב שיקול דעתו ולפי, בין השאר, איכות התכנים הנבחרים מבחינת מקוריות, חדשנות, יצירתיות וייחודיות.

·         מבין שלושת התכנים כאמור, יבחר חבר השופטים, את הזוכה במקום הראשון על בסיס הקריטריונים הנ"ל; וכן את שני הזוכים במקום השני.

·         הזוכה במקום הראשון, יזכה במופע/ערב שירה בציבור , בן שעה (1) אחת, בניצוחה של הזמרת עינת שרוף בליווי שניים ממשתתפי "הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם המים" (להלן: "המופע"), בביתו.

                                                               i.      המופע יתקיים כאמור בבית הזוכה ביום 16 בנובמבר 2015, בשעות אחה"צ או שעות הערב המוקדמות.

                                                             ii.      המופע יצולם ויסוקר על ידי צוות אתר ynet וידיעות אחרונות, וידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות, יהיו רשאיות להשתמש ולפרסם הצילומים והסיקור כאמור, בקשר עם הפעילות, באתר ו/או בעיתון, לפי העניין.

                                                            iii.      תיאום שעת המופע ובפרט הגעתם והתמקמות הזמרת עינת שרוף בליווי שניים ממשתתפי "הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם המים" והציוד הנלווה ככל שיידרש, יתואם עם הזוכה באמצעות הפרטים שמילא בעמוד הפעילות.

·         שני הזוכים במקום השני, יזכו (כל אחד מהם בנפרד), בארבעה (4) כרטיסים משפחתיים, למופע "הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם המים".

                                                               i.      ארבעת (4) הכרטיסים יונפקו לכל אחד משני הזוכים במקום השני, לאותו מופע. לא ניתן יהיה לפצל הזכאות לכרטיסים ליותר ממופע אחד של הפסטיבל.

                                                             ii.      ידיעות אינטרנט תנסה להתאים את מועדי הכרטיסים ומיקום המופע הרלבנטי של הפסטיבל למקום מגוריו של כל אחד משני הזוכים כאמור ואולם אין לידיעות אינטרנט ו/או לידיעות אחרונות, כל התחייבות שניסיונות אלו יצליחו לשביעות רצונו של הזוכה, שכן הדבר מושפע בין היתר מהיצע מקומות הישיבה הפנויים באולמות המופע השונים. במילים אחרות, על הזוכה ו/או מי מטעמו להיות נכונים ליסוע לשם צפייה במופע גם באזורים מרוחקים מאזור מגוריהם, מבלי שתהא להם בפרט ובמבלי לגרוע מיתר הוראות תקנון זה, כל טענה בעניין כלפי ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות ו/או מי מטעמן.

11.   למען הסר ספק, ידיעות אחרונות איננה מתחייבות לפרסם כמות מסוימת של תכנים ו/או לפרסם כל תוכן בקשר עם הפעילות בעיתון.

12.   ידיעות אינטרנט תהא רשאית להציג את התכנים הנבחרים, מעת לעת, באתרי האינטרנט שבבעלותה ו/או בניהולה, בעמוד הפעילות ו/או בכל מקום אחר (גם לאחר תום הפעילות) בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

13.   ידיעות אינטרנט אינה מתחייבת להציג במסגרת הפעילות את התכנים או חלקם. הצגת התכנים תעשה בכפוף להחלטת חבר השופטים ושיקול דעתם כאמור לעיל ולפי בין השאר, שיקולי מערכת, כמות המשתתפים, תוכן התוכן, טיבו, איכותו והקשרו ובכפוף לכל דין ולתנאי השתתפות אלה.

14.   ידיעות אינטרנט תהיה רשאית לוודא את זהות שולחי התכנים, בכל שלב ובכל דרך שיראו לנכון, לרבות פנייה באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון כפי שנמסרו בעת משלוח התוכן.

15.   הנך מוותר/ת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לאופן ו/או להליך ו/או לעצם בחירתם של התכנים הנבחרים כראויים לפרסום בעיתון, כפועל יוצא של הפעילות.

16.   בעצם השתתפותך כאמור בפעילות, הנך מאשר כי נמסר לך כל המידע שביקשת בקשר לפעילות בכלל ובקשר לתקנון בפרט וכי הנך עומד בכל התנאים המפורטים בתקנון זה.

17.     שולח התוכן לא יהיה רשאי לדרוש ו/או לקבל כל תמורה בעבור התוכן שישלח במסגרת הפעילות אף ובמידה ויבחר להתפרסם באתר ו/או בעיתון.

18.   ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה את הזכות לפרסם את שמותיהם, דמותם ופרטיהם של שולחי התכנים שיבחרו לפרסום באתר ו/או בעיתון, בכל אמצעי מדיה ובכל עת שתמצא מי מהן לנכון. מובהר, כי פרסומים כאמור עשוי שיעשו באמצעי התקשורת השונים, לרבות בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי אינטרנט ולרבות לצרכי פרסום, קידום שיווק ויחסי ציבור של הפעילות או החברות המנהלות את הפעילות. בהשתתפותו בפעילות מביע כל משתתף את הסכמתו לצילומו ולפרסום שמו ופרטיו, ללא תמורה ו/או תמלוג כלשהם  וללא הגבלת זמן, והוא מוותר על כל טענה נגד ידיעות אינטרנט וידיעות אחרונות בהקשר זה.

מתן פרטים

19.   בטרם להעלאת התוכן לצורך ההשתתפות בפעילות ועל מנת שתינתן לך האפשרות להשתתף בפעילות, תתבקש להזין את פרטיך כמפורט לעיל בתקנון זה. הרישום הוא חינם ועליך למלא נתונים נכונים בלבד. לא מוטלת עליך חובה חוקית למסור את הפרטים הנכונים, אולם אם לא תמסור אותם, לא תוכל  להשתתף בפעילות.

20.   הנתונים ישמשו את ידיעות אינטרנט לצורך ניהול הפעילות וכן לצורך האפשרות לפרסם את שם שולחי התכנים שיפורסמו באתר ו/או בעיתון, באופן אשר יראו ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות לנכון וכן לכל שימוש אחר  המפורט  בתקנון זה.

21.   בנוסף לאמור לעיל ניתנת לידיעות אינטרנט הזכות לעשות שימוש בפרטיך ובפרטי משתמשים אחרים בהתאם למדיניות הפרטיות של אתר ynet  בכתובת (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3049364,00.html) וכן לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים ( במקרה זה הנתונים לא יתייחסו אליך באופן אישי ולא יזהו אותך).

22.   ידיעות אינטרנט רשאית להציג בפניך בעמוד הפעילות  את האפשרות לבחור אם ברצונך לקבל מידע שיווקי  ו/או תכנים מטעמה של ידיעות אינטרנט (וצדדים שלישיים הקשורים עימה) תוכל לבחור אם ברצונך לקבל מידע שיווקי ו/או תכנים מטעמה של ידיעות אינטרנט או של צדדים שלישיים, בכפוף לאישורה המפורש. מסירת המידע תתבצע על ידי ידיעות אינטרנט והיא כפופה להסכמתך, כפי שתבוא לידי ביטוי בדף האינטרנט בו יבוצע הרישום לצורף ההשתתפות בפעילות. במידה ואישרת קבלת מידע שיווקי/פרסומי כאמור, ידיעות אינטרנט תהה רשאית לשמור את הפרטים שמסרת בעת הרישום לפעילות במאגר המידע שברשותה ולשלוח אליך מעת לעת מידע כאמור. תוכל בכל עת לפנות לידיעות אינטרנט לכתובת service@y-i.co.il ולדרוש את הסרת פרטיך ממאגר המידע של ידיעות אינטרנט ו/או את הפסקת משלוח המידע השיווקי מטעמה של ידיעות אינטרנט.

מי רשאי להשתתף בפעילות

23.   הפעילות פתוחה בפני כל  מי  שירצה להשתתף בה למעט עובדי ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות ו/או הפקת "הופ! מותק של פסטיבל 8 - חגיגה בעולם" הוט וכן מנהליהם, שותפיהם, עובדיהם ובני משפחותיהם.

24.   ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה, את הזכות לשלול ממך את הזכות להשתתף בפעילות באופן זמני או קבוע,  אם על פי שקול דעתה הבלעדי הפרת ו/או ניסית להפר תנאי שימוש אלה או את תנאי השימוש הכלליים של ynet, וזאת מייד עם היוודע לה דבר הפרת תנאי השימוש על ידך, לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי לפגוע בתרופות המגיעות לה על פי כל דין או הסכם.

ביטול הפעילות

25.   ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה, את הזכות לבטל חלקים מהפעילות או את הפעילות כולה, על פי שיקול דעתה, במקרה בו יתברר כי חלה תקלה, שיבוש, מניעה או הפרעה אשר יש בה כדי למנוע ממשתתפים את היכולת מלהשתתף בפעילות, עקב אילוצים שאינם תלויים בה ו/או מכל סיבה אחרת. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, ידיעות אינטרנט רשאית לשנות את מבנה, תוכן, נהלי ותקופת הפעילות, תאריך הפעילות, תקופתה או כל מועד המצוין בה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והכל בכפוף למתן הודעה בדבר השינוי באתר 24 שעות מראש.

תנאים נוספים

26.    השתתפותך בפעילות איננה מותנית בתשלום כלשהו. הפעילות ניתנת לשימוש על ידך כמו שהיא (as is). לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי ידיעות אינטרנט או מי מטעמה, בגין תכונות הפעילות, הוראותיה, מגבלותיה ודרך ניהולה. ידיעות אינטרנט איננה מתחייבת שהפעילות לא תופרע או תתנהל כסדרה ללא מגבלות או הפסקות, תנוהל ללא טעויות, תהא חסינה מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת אל האתר.

27.  

 

 
בכל מקרה של מחלוקת ו/או השגה אודות אופן ניהול הפעילות ו/או תוצאותיה ו/או בנושא פרשנות התקנון  ניתנת לידיעות אינטרנט זכות הכרעה בלעדית והכרעתה תהיה סופית ותחייב את המשתתפים ו/או את כל הגורמים המעורבים בפעילות ו/או הקשורים בפעילות ו/או מי מטעמם של אלה.

28.   על הפעילות יחולו כללי מסירת התכנים לפרסום באתר כפי שמוצגים בהסכם למשלוח תכנים ל-ynet המופיע בקישור http://go.ynet.co.il/newform/terms ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השתתפות אלה.

29.   ידיעות אינטרנט רשאית לפסול תכנים לא ראויים, מפרי חוק וכיו"ב ו/או אשר זהות שולחיהם לא ניתנת לאימות. כמו כן, הנך מאשר כי נתת הסכמתך לבדיקת התוכן וכי ידוע לך כי ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות אינן מתחייבות לפרסמו וכמו כן הינך נותן בזאת הסכמתך לשינויים ולעריכת התוכן, לעדכונו ולכל פעולה אחרת, ללא הגבלה ולכל שימוש שהוא, וזאת מבלי שיהיה בזכותן זו של ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות כדי לגרוע מאחריותך כאמור בתקנון זה ו/או בתנאי ההשתתפות בפעילות זו ו/או כדי להטיל על ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות אחריות כלשהיא בעניינים שהינם באחריותך כאמור.

אחריות

30.   ידיעות אינטרנט אינה נושאת בכל אחריות באשר לאבדן פרטיך בפעילות כתוצאה מכשל במערכת המחשוב של המשתתף ו/או מכשל ו/או כל פגם אחר במערכת המחשוב שלה בה נקלטו פרטיך, שכתוצאה מהם נמחקו, הושמדו או שובשו פרטיך או חלק מהם (לרבות עובדת השתתפותך בפעילות, מועד השתתפותך, או פריט התוכן ששלחת).

31.   הנך  מסכים, מצהיר ומתחייב בזאת כי אתה פוטר את ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות ו/או כל מי מטעמם, מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין לפעילות ולתוצאותיה.

32.   ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות ו/או מי מטעמן והגורמים הקשורים בפעילות ו/או מי מטעמם, אינם אחראים לנזקים כלשהם שיגרמו לך, בין ישירים ובין עקיפים, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, נזקים מחמת תאונות, מחלות, גניבה, אובדן ו/או שוד מסמכים, כרטיסי אשראי, מימון, כרטיסי טיסה, דמי אישפוז, הוצאות רפואיות וכל נזק אחר שייגרם בקשר עם פעילות זו, ו/או בפרט ביחס לזוכים, האמור בסעיף זה יחול בנוגע ובקשר לפרסים שיחולקו להם במסגרתה.

33.   הנך מתחייב לשפות את ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות, עובדיהן, מנהליהן או מי מטעמן, מייד עם דרישתם הראשונה בגין כל נזק, הפסד, אובדן, הוצאות, תביעה או דרישה (לרבות הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד) של צדדים שלישיים כלפיה, אם הפרת במישרין ו/או בעקיפין תנאי שימוש אלה או את תנאי השימוש הכלליים ואת מדיניות הפרטיות של ynet ו/או אם הפרת או לא קיימת במעשה ו/או במחדל את התנאים בתקנון זה.

קניין רוחני

34.   כל זכויות הקניין הרוחני בפעילות, לרבות פטנטים, זכויות יוצרים, סימני מסחר וסודות מסחריים, ככל שישנם, הנם רכושה הבלעדי של ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות לפי העניין ו/או של צדדים שלישיים אחרים, שידיעות אינטרנט קיבלה מהם רישיון שימוש כדין. זכויות אלה חלות בין השאר על כל תוכנה, קוד מחשב, קובץ גרפי, שמות וסמלים מסחריים (לוגו), טקסט וכל חומר אחר הכלול בפעילות. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות לפי העניין, וזאת בכתב ומראש.

35.   הנך מצהיר בזאת שכל הזכויות לרבות זכויות היוצרים בתוכן המועבר לידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות במסגרת פעילות  זו, הן בבעלותך המלאה והבלעדית וכי התוכן נוצר/חובר על ידך בלבד.

36.   הנך מצהיר בזאת כי ידוע לך, שמשלוח התוכן באתר מהווה מתן רישיון חינם, כלל עולמי ובלתי מוגבל בזמן לידיעות אינטרנט ו/או לידיעות אחרונות לשימוש בתוכן על פי תקנון זה לרבות פרסומו ו/או העמדתו לרשות הציבור באופן שכל אדם יוכל לצפות בו אותו ולהשתמש בו ו/או העברתו לצדדים שלישיים. כמו כן, כי ידוע לך והינך מסכים שלא תהיה זכאי לכל תמורה, בכסף או בשווה כסף, עבור מסירת התוכן/או פרסומו. בנוסף, הינך מצהיר כי אין ולא תהיינה לך תביעות ו/או דרישות כספיות ואחרות כלפי ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות, בגין השימוש ופרסום התוכן. 

37.   הנך מצהיר בזאת כי ידוע לך והינך אחראי לכל תוצאה ונזק מכל סוג שהוא שיגרמו כתוצאה משימושך לרבות מתן ההרשאה כאמור לידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות מהשימוש שהינך מתיר להן לעשות בתוכן כאמור, הינך מתחייב לשפות את ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות, עובדיהן או מי מטעמן בגין כל נזק, או הוצאה שייגרמו להם בגין טענה ו/או תביעה שתועלה נגדם על-ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה מכל סיבה שהיא הקשורה בשימוש בתוכן ו/או פרסומו.

דין, שיפוט והתיישנות

38.   הדין החל על הסכם זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב. תקופת ההתיישנות לכל תביעה נגד ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות בכל עניין הנובע במישרין ו/או בעקיפין מהשתתפות בפעילות הינה שנה ממועד סיומו.

סופיות תנאי ההשתתפות

39.   האמור בתנאי השתתפות אלה הינו ממצה לחלוטין ובא במקום כל מצב, הצהרה, התחייבות, פרסום וכיו"ב אשר ניתנו, אם ניתנו, על ידי ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות ו/או האתר ו/או מי מטעמם ו/או על ידי כל גורם אחר. ידיעות אינטרנט ו/או ידיעות אחרונות רשאיות לשנות את תנאי ההשתתפות בפעילות והודעה בדבר השינוי תפורסם ככל שידרש בעמוד הפעילות.

שאלות ובירורים

40.   לבירורים ושאלות ניתן לפנות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת ________________.

הננו מברכים אותך על השתתפותך בפעילות ומאחלים לך הצלחה רבה.