מתוך מאות עסקים שהשתתפו בתחרות, 9 הגיעו לשלב הגמר. כעת גם אתם יכולים להכריע. בואו להכיר את העסקים המובילים ולבחור את העסק האהוב עליכם

מזון, אמנות, חקלאות, אנרגיה, תיירות או קולנוע – מאות בעלי עסקים ומיזמים ממגוון תחומים והתמחויות, השתתפו בתחרות העסקים הקטנים של ynet, ידיעות אחרונות ובנק הפועלים. 9 מתוכם העפילו לשלב הגמר. כעת הגיע תורכם להשפיע. בואו להכיר את העסקים המובילים ולבחור את העסק שאתם הייתם מעדיפים לראות בשורה הראשונה.
  • סוכה במדבר

    עיר: מצפה רמון

    שנת הקמה: 2002

    מספר עובדים: 3

    תחום פעילות: לינה מדברית (תיירות ופנאי)

    הסיפור שלנו:
    אתר לינה אקולוגי ייחודי, מהראשונים בתחום, המציע לנופשים חוויה מדברית באזור מצפה רמון. העסק משתמש באנרגיה מתחדשת ובחשמל סולארי. אין קליטת סלולרי בבקתות, מה שמעצים את החוויה המדברית. מספק ארוחות צמחוניות מתוצרת מקומית. קיבל את הציון 8.2 באתר בוקינג. מבוסס על תיירים מאמריקה ואירופה.

  • נתיבי רוח לישראל בע"מ

    עיר: מושב אלמגור, עמק הירדן

    שנת הקמה: 2009

    מספר עובדים: 2

    תחום פעילות: הקמת טורבינות רוח

    הסיפור שלנו:
    תחום טורבינות הרוח הוא ענף מתפתח בארץ ובעולם. מדובר בייצור האנרגיה הזול בעולם ולכן מדינות רבות מקימות פרויקטים כאלה. כיום, לאחר תקופה ארוכה שבה חיכה הענף לאישורי תמ"א החברה ערוכה ומוכנה להקמת טורבינות בפריסה כלל ארצית. יבואנים ומתקינים בלעדיים בישראל של טורבינות קינגספאן הבריטיות.

  • סרטי האחים הימן בע"מ

    עיר: תל אביב

    שנת הקמה: 2007

    מספר עובדים: 3

    תחום פעילות: בימוי, הפקה ועריכת סרטים דוקומנטרים.

    הסיפור שלנו:
    ענף הקולנוע הדוקומנטרי הוא ענף קטן בארץ והמשרד של סרטי האחים הימן אחראי להצלחות קולנועיות משמעותיות הן בארץ והן בחו"ל. המשרד קטן ומעסיק עובדים באופן משתנה עם זאת נשמרת אוירה אינטימית אוהבת ומכבדת. הקרנות הסרטים מתבצעות לא רק בלב תל אביב אלא מקפידים לשמור גם קשר עם הפריפריה: הגעה להקרנות ושיחות עם קהל גם במושבים קיבוצים בצפון ובדרום. בשנתיים האחרונות, במסגרת הקרנת הסרט "מיסטר גאגא" על הכוריאוגרף אוהד נהרין נעשה גיוס המונים דרך קיקסטארטר. תומר וברק שפועלים למעלה מ-15 שנה בשוק הדוקומנטרי לוקחים חלק בפורומים מקצועיים לקידום התעשייה בישראל.

  • רובר זה עורגינל

    עיר: כפר חב"ד

    שנת הקמה: 1987

    מספר עובדים: 18

    תחום פעילות: יודאיקה ומזכרות

    הסיפור שלנו:
    דניאל רובר, אמריקאי שהתגייר והפך חב"דניק, הקים עסק משפחתי המתמחה בייצור כריכות עור במראה יוקרתי ועתיק לצורך עטיפת ספרי קודש, סידורים וקופסאות יודאיקה כמו קופסאות לאתרוגים, מגילות אסתר וכד'. בביקורו האחרון בארה"ב לקח נשיא המדינה רובי רבלין מתנה של רובר לנשיא אובמה. מעסיק חרדים שהיו ללא ניסיון קודם.

  • יוניקו פוד בע"מ

    עיר: חולון

    שנת הקמה: 2013

    מספר עובדים: 7

    תחום פעילות: סיטונאות ומזון

    הסיפור שלנו:
    החברה מתמחה בהכנת מטעמים קלים להכנה לשוק הברים, המועדונים ובתי הקפה. מנות המצריכות חימום קל בלבד על מנת להוציא אותן ללקוח. פיתרון למקומות שאינם יכולים להוציא מנות מורכבות בשל בעיות מיקום, כח אדם ורישוי.

  • יאללה באסטה

    עיר: ירושלים

    שנת הקמה: 2011

    מספר עובדים: 3

    תחום פעילות: תיירות קולינרית

    הסיפור שלנו:
    חברת תיירות קולינרית המספקת חוויות קולינריות בשווקים פופולרים עבור תיירות פנים וחוץ. פיתחו כרטיס טעימות ייחודי המשולב באפליקציה המאפשר טיול עצמאי וטעימות בדוכנים בשווקים. השיקו כרטיס טעימות בשוק הבוקרייה המפורסם בברצלונה

  • מנדי טבעונות עד הבית

    עיר: קיסריה

    שנת הקמה: 2014

    מספר עובדים: 2

    תחום פעילות: הפצת מזון טבעוני קפוא.

    הסיפור שלנו:
    עוסק בהפצה של מזון טבעוני קפוא, ישירות לבית הלקוח. הכנה פשוטה (מהמקפיא לתנור לכמה דקות ולצלחת), נותן פיתרון איכותי לחיי היום יום של הטבעוני. העסק ייחודי, לפני הקמתו לא היה שירות כזה בארץ.

  • אסופה

    שנת הקמה: 2013

    מספר עובדים: 8

    תחום פעילות: עיצוב

    הסיפור שלנו:
    חנות מיוחדת במתחם שוק הפשפשים ביפו המשמשת כבית לעיצוב ישראלי. המקום מציג אסופה צעירה של עיצוב, כזאת שעוברת בין עיצוב מוצר, עיצוב תעשייתי ועיצוב גרפי. המקום משמש במה למעצבים בתחילת דרכם ומאפשר להם להתנסות בצעדים הראשונים והמתקדמים של הצגת המוצר שלהם ומכירתו לקהל.

  • כרמל יבולים בע"מ

    שנת הקמה: 2005

    מספר עובדים: 50

    תחום פעילות: יצור ושיווק תוצרת חקלאית לשוק המקומי.

    הסיפור שלנו:
    ענף תחרותי, מאופיין בפחת גבוה, חוסר וודאות בשל פגעי מזג אויר. כרמל יבולים מגדלים מגוון ירקות מיוחדים ביניהם: אספרגוס, אפונת שלג, קייל, מגוון נבטים וחסה הגדלה בשיטת הידרופונית. חותרים ללקיחת אחריות על כל התהליך מהזרע ועד לצלחת.

יש לסמן עסק אחד לפחות