תקנון פעילות - "דואר ישראל - מוכרים ברשת"

 

ידיעות אחרונות בע"מ  (להלן- "מארגן הפעילות" ו/או "עורך הפעילות" ו/או "ידיעות אחרונות") מקיים פעילות תחרותית בשיתוף חברת דואר ישראל (להלן : "דואר ישראל") לעסקים ועוסקים המוכרים מוצרים ברשת האינטרנט. במסגרת הפעילות יחולקו לעשרה זוכים 50 שילוחים מהירים בישראל או בחו"ל (להלן "הפרס") כמפורט בתקנון זה.

פרטי הפעילות ותנאיה יהיו כמפורט בתקנון זה.

1                     פרשנות

·         השימוש בתקנון זה בלשון זכר הינו לצורכי נוחיות בלבד, והתקנון מתייחס לשני המינים. השימוש בלשון יחיד מתייחס לרבים וכן ההיפך, לפי העניין.

·         כותרות הסעיפים הינן לצרכי נוחיות בלבד, ולא ישמשו לפרשנותו של תקנון זה.

·         בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם  בדבר הפעילות לרבות בעיתונות הכתובה ו/או המקוונת, ו/או אם תמצא סתירה בין תקנון זה לבין תקנון "ידיעות אחרונות", תינתן עדיפות לתנאים אלה שהנך קורא עתה, ותגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

2                     תיאור הפעילות

·         "ידיעות אחרונות" מזמין את המשתתפים לשתף את ציבור הקוראים בסיפורי ההצלחה העסקיים שלהם הקשורים לשיווק ומכירה אינטרנטית, והייחוד של החנות הווירטואלית המופעלת על ידם (להלן : "התוכן" או "התכנים").

·         מבין כלל התכנים שישלחו וישתתפו בפעילות, מערכת העיתון תבחר, לפי שיקול דעתה הבלעדי, את  התכנים הנבחרים שיתפרסמו במהלך ימי הפעילות, ותפרסם אותם בעיתון "ידיעות אחרונות" (להלן : התכנים הנבחרים"). מובהר כי כמות התכנים הנבחרים עשויה להשתנות בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של עורך הפעילות, ובכלל זה זכותו של עורך הפעילות שלא לפרסם תוכן נבחר כלל, ביום מסוים או בכלל, או לפרסם מספר של תכנים נבחרים כפי שייקבע על ידו לפי שיקול דעתו הבלעדי.

·         מתוך התכנים הנבחרים ייבחרו ע"י מערכת העיתון, לפי שיקול דעתה הבלעדי, 10 תכנים זוכים (להלן : "התכנים הזוכים").

3                     תנאי הפעילות

·         הפעילות תתקיים בין התאריכים 23 דצמבר 2016 - 23 ינואר 2017 בשעה 24:00 (להלן- "תקופת הפעילות"), או בכל מועד אחר עליו יחליט עורך הפעילות ובלבד שתתפרסם על כל שינוי כאמור הודעה בעיתון "ידיעות אחרונות".

·         מובהר כי לאחר מועד סיום הפעילות לא תתאפשר קבלת תכנים במסגרת הפעילות.

·         מובהר ומוסכם כי  ידיעות רשאי לשנות את כללי הפעילות כפי שנקבעו בתקנון זה, כולם או חלקם, ובלבד שתפורסם על כך הודעה בעיתון "ידיעות אחרונות".

·         ידיעות יהיה רשאי, על פי שיקול דעתו הבלעדי, לפרסם בתקשורת ו/או בכל אמצעי מדיה שיבחר מודעות ו/או ידיעות ו/או פרסומים אחרים, ובהם פרטים לגבי הפעילות.

·         ידיעות שומר לעצמו את הזכות להאריך את הפעילות או כל שלב בה, לקצרה, להפסיקה, לשנותה ו/או לבטלה, בכל עת, על פי שיקול דעתו הבלעדי ובלבד שתפורסם על כך הודעה.

4                     תנאי השתתפות בפעילות

·         ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמתך לתנאים אלה, ולכן הנך מתבקש לקרוא אותם בקפידה.

·         כל משתתף יהיה זכאי לזכות פעם אחת בלבד.

·         תנאי להשתתפות הוא משלוח של לפחות 500 חבילות בחודש קלנדרי ב 12 החודשים שקדמו להשתתפות בפעילות, באמצעות חברת דואר ישראל.. לעורך הפעילות ו/או לדואר ישראל הזכות לבדוק את נכונות הצהרת המשתתף בהקשר זה, ולפסול משתתף שאינו עומד בתנאי הנדרש.

·         ההשתתפות בפעילות, וזיהוי המשתתפים ייעשה על פי פרטיו האישיים של המשתמש כפי ששלח בהודעת ההשתתפות בפעילות.

·         ההשתתפות בפעילות על כל שלביה תהא על אחריותם הבלעדית של המשתתפים בה. ידיעות לא יישא באחריות לכל נזק אשר ייגרם למי מהמשתתפים עקב ו/או בקשר עם השתתפותם ו/או אי השתתפותם בשלב כלשהו בפעילות.

·         מבלי לגרוע מהאמור, בכל מקרה שבו תקלה, פגיעה או רשלנות מצד משתתף בפעילות מנעה ממנו להשתתף בה ו/או לזכות בפרס, ידיעות יהיה פטור מאחריות לכל נזק כאמור.

·         ידיעות שומר לעצמו את הזכות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, למנוע השתתפות של משתתף כלשהו בפעילות, מכל סיבה שהיא.

·         במקרה של תקלה טכנית ו/או תקלה מכוח עליון, רשאי ידיעות לעצור את הפעילות או לדחות את המשך הפעילות למועד מאוחר או להאריך את הפעילות, הכול לפי שיקול דעתו הבלעדי.

·         ההשתתפות בפעילות פתוחה לכל מי שיבחר להשתתף בפעילות במהלך תקופת הפעילות, שהינו בגיר (מעל גיל 18) וכשר לפעולות משפטיות (כהגדרת מונחים אלה בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ"ב- 1962), ושהנו תושב או אזרח ישראל או בעל היתר שהייה חוקית בישראל, והוא עומד בכל תנאי ודרישות ההשתתפות שנקבעו בתקנון זה.

·         במידה והמשתתף הינו קטין, כמשמעותו בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ"ב-1962 אזי השתתפותו בפעילות מחייבת את הסכמת הוריו או אפוטרופסיו.

·         מובהר, כי ידיעות שומר לעצמו את הזכות להתערב ולפסול משתתפים בפעילות במידה ויזוהו חריגות. חריגה לעניין זה, הינה כל פעולה אשר נעשתה על ידי מי מהמשתתפים ו/או על ידי צד שלישי כלשהו, שלא בתום לב ומתוך מטרה להערים ו/או להונות ו/או לתמרן את ידיעות, וליהנות מתנאי הפעילות שלא כדין ושלא בתום לב.

·         מובהר כי עובדי ידיעות אחרונות מנהליו, שותפיו ובני משפחותיהם אינם רשאים לקחת חלק בפעילות (לעניין סעיף זה: בן משפחה-  בן זוג, הורים, ילדים, אחים ואחיות).

·         ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמת המשתתף לפרסום פרטיו ו/או התכנים שנשלחו על ידו בהתאם לשיקול דעת בלעדי של ידיעות אחרונות.

·         מובהר כי המשתתף אינו חייב להסכים לאמור בתקנון, ואולם אם אינו מסכים אינו רשאי להשתתף בפעילות.

·         מובהר כי "ידיעות אחרונות" אינו מתחייב לפרסם את התכנים שישלחו אליו במסגרת הפעילות, ולידיעות יהיה שיקול הדעת המוחלט האם לפרסם תכנים כאמור אם לאו.

 

5                     זכות יוצרים ופרטיות

·         בהשתתפות בפעילות ו/או אישור התקנון הנך מצהיר ומאשר כי התכנים שאתה מבקש לפרסם במסגרת הפעילות, חובר על ידך ו/או שייך לך, ואתה בעל זכות היוצרים בטקסט בהתאם להוראות חוק זכות יוצרים, תשס"ח- 2007. וככל שאינך בעל זכות היוצרים בטקסט אתה מצהיר ומאשר כי ניתן לך רישיון ו/או הרשאה לעשות שימוש בטקסט בהתאם לדין, ובכלל זה להעבירו לידיעות לצורך פרסומו באתר ו/או בעיתון במסגרת הפעילות ובכלל.

·         ידיעות לא יישא באחריות כלשהי ולכל נזק שייגרם כתוצאה משימוש בלתי מורשה שלא בהתאם להוראות כל דין לרבות חוק זכות יוצרים, תשס"ח - 2007 בתכנים.

·         "ידיעות אחרונות" יהיה רשאי לעשות כל שימוש שהוא ימצא לנכון בתכנים שיישלחו על ידי המשתתפים, ועם השתתפותך בפעילות זו אתה מעביר את זכות היוצרים בתוכן שיישלח לידיעות, ויראו את ידיעות כבעל זכות היוצרים בתוכן כהגדרתו לעיל.

·         מובהר כי השימוש שיעשה "ידיעות אחרונות" בתוכן כהגדרתו לעיל לא יזכה אותך בתמורה כלשהי ולא תוכל לתבוע ו/או לדרוש מ"ידיעות אחרונות" תשלום תמורה ו/או תמלוגים מכל מין וסוג שהוא בגין כל שימוש שייעשה בתוכן על ידי "ידיעות אחרונות" ו/או מי מטעמו.

·         הנך מצהיר ומתחייב לשפות את ידיעות מייד עם קבלת דרישה ראשונה בגין כל נזק שייגרם לו כתוצאה מתביעה ו/או דרישה מצד שלישי בקשר להפרת זכות היוצרים ו/או לשון הרע ו/או פגיעה בפרטיות שמקורם בתוכן ו/או כל נזק שהוא יידרש לשלם בגינו שמקורו בפרסום התוכן.

6         ויתור ופטור מאחריות

·         כל הזכויות בקשר עם הפעילות, לרבות כל זכות קניין רוחני, סימנים מסחריים וכו' בקשר עם הפעילות  תהיינה שייכות במלואן ובאופן בלעדי לידיעות.

·         בהשתתפותו, מצהיר כל משתתף בפעילות, כי אין ולא תהיה לו ולכל הבא מטעמו, כל דרישה, טענה ו/או תביעה כלפי ידיעות, מנהליו, עובדיו ומי מטעמו בקשר עם הפעילות.

·         בהשתתפותך בפעילות אתה מאשר ומסכים כי ידיעות אחרונות יהיה רשאי לעשות שימוש בפרטיך האישיים כפי שנשלחו לידיעות, במידה וזכית בפעילות. מובהר כי לא תהיה לך כל טענה, ו/או טרוניה בקשר עם הפרסום האמור.

·         לידיעות אחרונות הזכות לדרוש כי כתנאי לזכייתו בפרס, יהיה על המועמד/ת לזכייה לחתום על כתב הסכמה (נספח א' המצ"ב) המתיר לעורך הפעילות לפרסם את שמו ו/או תמונתו בכל מדיה שהיא, ולפי שיקול דעתו הבלעדי.

·         ידיעות אחרונות יהיה רשאי לפרסם את שמות הזוכים, תמונתם והפרסים בעיתון, בעמוד "ידיעות אחרונות" ב"פייסבוק", ובכל אמצעי מדיה אחר, ללא כל תמורה ולפי שיקול דעתו הבלעדי, ולא תהיה לזוכים כל טענה ו/או דרישה בעניין זה.

·         השתתפות בפעילות תהא על אחריותם הבלעדית של המשתתפים. ידיעות לא ישא באחריות לכל נזק, לרבות נזק ממוני, עגמת נפש וכיו"ב אשר נגרם למי ממשתתפי הפעילות אלו עקב ו/או בקשר עם השתתפות ו/או אי השתתפות בפעילות או בכל חלק ממנה.

 

 

7                     הפרסים

·         מבין התכנים שישלחו ייבחרו על ידי עורך הפעילות ו/או מי מטעמו תכנים נבחרים, ואלו יתפרסמו בסיום הפעילות או במהלכה בעיתון "ידיעות אחרונות" ו/או בכל אמצעי מדיה מודפסת ו/או דיגיטלית (ובכלל זה גם מדיה חברתית) שברשות ידיעות אחרונות (להלן : "התכנים הנבחרים").

·         מתוך התכנים הנבחרים ייבחרו על ידי עורך הפעילות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, עשרה תכנים זוכים שיזכו את השולחים בפרס כמפורט להלן

·         50 (חמישים) שילוחים מהירים בישראל ו/או בחו"ל, לחבילות במשקל עד 10 ק"ג

7..1             בישראל – דואר שליחים, בהתאם לתנאים המפורטים בקישור http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/messenger3?OpenDocument.

7..2             בחו"ל – באמצעות EMS או ECO POST בהתאם לתנאים המפורטים בקישורים: .

7..3             http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/aboutserviceEMS?OpenDocument

7..4               http://www.israelpost.co.il/content.nsf/misparid/ecopost?OpenDocument

·         מימוש השילוחים יהיה עד ליום 31 מרץ 2017.

·         מובהר כי לא ניתן להמיר את הזכייה בפעילות בכסף ו/או שווי כסף, ולא יהיה ניתן להאריך את תוקף תקופת המימוש של הפרסים.

·         הפרסים במסגרת הפעילות יוענקו בחסות העיתון ידיעות אחרונות וחברת דואר ישראל.

·         ההודעה על הזכייה תתפרסם בעיתון ו/או באמצעות משלוח הודעת דוא"ל לכתובת הדוא"ל של המשתתף, לפי שיקול דעת עורך הפעילות.

·         הניסיונות ליצור קשר עם מועמד לזכייה, ייעשו על פי הפרטים שנקלטו בעת משלוח המייל, בשעות העבודה הרגילות של "ידיעות אחרונות". "ידיעות אחרונות" תנסה ליצור קשר עם המועמד לזכייה לא פחות מ-3 פעמים. הניסיונות יתפרסו במרווחים של 6 שעות לפחות.

·         מועמד לזכייה שלא אותר ו/או נפסל כאמור לעיל - תיפסל זכייתו והוא לא יהיה זכאי לכל פרס או פיצוי כשלהו. עורך הפעילות, יקבע לפי שיקול דעתו הבלעדי, האם לבחור זוכה חלופי מבין שולחי התכנים הנבחרים, ואת זהותו של הזוכה החלופי. מובהר כי עורך הפעילות שומר על זכותו שלא לבחור זוכה חלופי.

·         מובהר כי כל שימוש, ממין וסוג כלשהו, שייעשה על ידי ידיעות בתכנים לא יזכה את בעליהן בתמורה ו/או בתמלוגים ו/או בטובת הנאה כספית או אחרת בגין השימוש שנעשה.

·         ידיעות שומר לעצמו את הזכות לבטל זכיה של משתתף בפעילות בכל מקרה שהזכייה הושגה בניגוד לתנאי תקנון זה, שלא בתום לב ו/או בניגוד לדין.

·         מובהר כי לעורך הפעילות הזכות לקבוע כי קבלת הפרס תהיה מותנית בחתימת הזוכה על כתב סילוק וויתור (נספח ב' המצ"ב) ובכפוף לתהליך של אימות וזיהוי. במידה והזוכה הינו קטין, עליו להציג אישור מאת הוריו ו/או אפוטרופוסיו להשתתפות בפעילות וקבלת הפרס.

·         מובהר כי "ידיעות אחרונות" אינו אחראי לטיב הפרסים ו/או איכותם ו/או כל תקלה אשר תתגלה בהם. האחריות לפרסים חלה על ספקי הפרסים ועליהם בלבד. המשתתפים, לרבות הזוכים, פוטרים את "ידיעות אחרונות" ו/או כל מי מטעמו מכל טענה ו/או תביעה לגבי כל נזק, קלקול, אי תקינות, שיבוש ו/או איחור במימוש הפרסים ו/או כל פגם אחר אשר יתגלה בפרסים ו/או אשר יגרם בעקבות מימוש הפרס לרבות אחריות נזיקית מכל מין וסוג שהוא.

·         מובהר כי דינו של תקנון זה ודינה של הפעילות כדין חוזה למתן ציונים, והוראות סעיף 33 לחוק החוזים (חלק כללי), התשל"ג- 1973, חלים עליהם, על כן כל הכרעה בעל החלטה שתתקבל במסגרת הפעילות, לא תהיה נושא לדיון בביהמ"ש ולא תצמיח עילת תביעה מכל מין וסוג שהוא.

·         כל משתתף בפעילות מוחזק כמי שמודע לאמור בסעיף זה, ולא תוכל להישמע כל טענה בעניין זה.

·         במקרה שבו המשתתף לא מילא אחר הוראות הפעילות המפורטות בתקנון זה, כולן או מקצתן, "ידיעות" לא יהיה חייב לממש ו/או להעניק את הפרס כאמור.

8         שונות

·         בהשתתפותו בפעילות מסכים, מאשר ומצהיר המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי קרא את התקנון וכי הוא מקבל עליו את הוראותיו, וגם אם לא קרא את התקנון, מסכים המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי תקנון זה יחול עליו ויחייבו לכל דבר ועניין.

·         ידיעות שומר לעצמו את הזכות לבטל ו/או לשנות את הפעילות ותנאיה, בכל שלב, על פי שיקול דעתו הבלעדי.

·         ידיעות רשאי לשנות את מבנה, תוכן, נהלים, תאריכים, תקופת הפעילות, הפרסים וכיו"ב, על פי שיקול דעתו המוחלט.

·         למשתתפים לא תהא כל טענה או זכות כלשהי בקשר לשינוי תנאי הפעילות ו/או תנאי הפרס ו/או לפעולות בהן ינקוט ידיעות עקב תקלה ו/או טעות כאמור לעיל ו/או בקשר לכל נזק ישיר ו/או עקיף, שיגרמו בגינם.

·         המשתתף ו/או הרוצה להשתתף מסכים, מצהיר ומתחייב בזאת כי הוא פוטר את ידיעות מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין לפעילות.

·         הפעילות כפופה לתקנון זה, הנמצא לעיון במשרדי ידיעות אחרונות ברחוב מוזס 1, ראשון לציון, בימים א'-ה' בין השעות 9:30 ל- 16:00.

·         מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 7.14 לעיל, מובהר כי כל סכסוך ו/או חילוקי-דעות שיתגלעו בקשר לתקנון זה, בקשר לתקפותו, יישומו, פרשנותו, ביצועו, אכיפתו ו/או בקשר לכל עניין הנובע ממנו, יהיו בסמכותה הבלעדית של הערכאה המוסמכת בתל אביב-יפו, ולאף ערכאה אחרת לא תהיה הסמכות לדון בו.

.                                                                                              

 

 

 

 


נספח א'

 

כתב הסכמה

 

1.  אני הח"מ ______________ נושא ת.ז _______________ מצהיר ומאשר כדלקמן :

2.  אני הבעלים ו/או המנהל של העסק _________________ ח.פ. / ע.מ. _______________ (להלן : "העסק").

3.  אני מאשר כי העסק עשה שימוש בלפחות 500 משלוחים מהירים של דואר ישראל בחודשים _________.

4.    אני מאשר כי אני באופן אישי ו/או העסק הבעלים הבלעדי ובעל זכות היוצרים בטקסט שהעברתי ל"ידיעות אחרונות" במסגרת הפעילות "דואר ישראל – מוכרים ברשת" שהתקיימה בעיתון "ידיעות אחרונות" (להלן : "התוכן").

5.  אני מצהיר ומאשר כי ככל שזכות היוצרים בתוכן אינה בבעלותי ו/או בבעלות העסק, אזי השימוש שנעשה על ידי בתוכן הוא בהסכמתו ו/או בהרשאתו של בעל זכות היוצרים.

6.  הנני מאשר, בשם העסק ובשם בעל הזכויות ל"ידיעות אחרונות" לעשות בתוכן כל שימוש שהוא, מכל מין וסוג שהוא לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות פרסום התוכן בעיתונות המודפסת, המקוונת ובאמצעי המדיה, ובכלל זה מדיה חברתית, העיתונים והמגזינים השונים של קבוצת "ידיעות אחרונות".

7.  אני מצהיר ומאשר כי לא תהיה לי או לעסק או למי מטעמנו כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה בקשר עם השימוש ש"ידיעות אחרונות" תעשה בתוכן לרבות מכוח חוק זכות יוצרים, תשס"ח- 2007 ובכלל.

8.  אני מצהיר ומאשר כי ידוע לי שלא אהיה זכאי, והעסק לא יהיה זכאי לקבל תמורה מכל מין וסוג שהוא בגין השימוש שתעשה "ידיעות אחרונות" בתוכן.

9.  אני מצהיר ומאשר כי ידוע לי כי אני ו/או העסק נהיה אחראים בגין כל נזק ו/או תשלום ו/או הוצאה שתיגרם ל"ידיעות אחרונות", מחמת כל מעשה ו/או מחדל ו/או רשלנות ו/או היפר חובה חקוקה שלי בקשר עם השימוש בתוכן.

10.    אני מצהיר ומתחייב, בשמי ובשם העסק, לפצות ו/או לשפות את "ידיעות אחרונות" בגין כל נזק ו/או הוצאה ו/או תשלום שיגרם ל"ידיעות אחרונות" כתוצאה מתביעה ו/או דרישה שתופנה אליה בקשר עם השימוש בתוכן, לרבות דרישה ו/או תביעה בגין הפרת הוראות חוק זכות יוצרים.

11.   אישורי והתחייבותי לעיל הנן בשמי, בשם העסק ובשם כל מי הבא מטעמנו.

 

ולראיה באתי על החתום:

תאריך:_____________________

שם העסק : ________________________

שם הזוכה (פרטי + משפחה):_________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת המתחייב + חותמת העסק:__________________________


נספח ב'

 

אישור

 

 

1.       אני הח"מ ______________ נושא ת.ז. _______________ מצהיר ומאשר כי במסגרת הפעילות שעורכת "ידיעות אחרונות" בשיתוף רשות הדואר בשם "מוכרים ברשת" זכיתי בפרס של 50 מישלוחים כמפורט בתקנון ולמימוש עד יום 31 מאי 2017 (להלן : "הפרס").

2.       אני מצהיר ומאשר כי ביום ______2017 קבלתי את שובר הפרס לידי ועם חתימתי על מסמך זה, אני מצהיר כי אין לי ולא תהיינה לי כל דרישות ו/או תביעות ו/או טענות בקשר עם הפעילות וקבלת הפרס.

3.       אני מצהיר ומאשר כי ידוע לי ש"ידיעות אחרונות" אינה אחראית לטיבו ולאיכותו של הפרס, ולא תהיה לי כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך נגד "ידיעות אחרונות".

 

ולראיה באתי על החתום:

 

 

תאריך:_____________________

שם הזוכה (פרטי + משפחה):_________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת הזוכה:__________________________