תקנון פעילות " ילדים מספרים על שינוי משפחתי "

 

ידיעות אחרונות בע"מ  (להלן בזכר או נקבה - "מארגן הפעילות" או "עורך הפעילות" או "ידיעות אחרונות" או "קבוצת ידיעות" או "קבוצת ידיעות אחרונות" או "העיתון"; מבלי לגרוע מהתייחסות בסעיפים הרלבנטיים, ביחס לכלי תקשורת ספציפיים בקבוצת ידיעות, כגון: אתר ynet) מקיים פעילות תחרותית במסגרתה יחולקו 6 שוברי רכישה עבור רכישת מוצרי קבוצת אסם (כהגדרתם להלן) בסך 800 ₪ כל שובר (1, אחד) ובמינוי לעיתון "ידיעות אחרונות" לתקופה של שלושה חודשים (חלוקת העיתון מתבצעת בימים א'- ו' כולל). (להלן "הפרס").

פרטי הפעילות ותנאיה יהיו כמפורט בתקנון זה. ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמתך לתנאים אלה, ולכן הנך מתבקש לקרוא אותם בקפידה.

 

1                    פרשנות

1.1  השימוש בתקנון זה בלשון זכר הינו לצורכי נוחיות בלבד, והתקנון מתייחס לשני המינים. השימוש בלשון יחיד מתייחס לרבים וכן ההיפך, לפי העניין.

1.2  כותרות הסעיפים הינן לצרכי נוחיות בלבד, ולא ישמשו לפרשנותו של תקנון זה.

1.3  בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם  בדבר הפעילות לרבות בעיתונות הכתובה ו/או המקוונת, ו/או אם תמצא סתירה בין תקנון זה לבין תקנון "ידיעות אחרונות", תינתן עדיפות לתנאים אלה שהנך קורא עתה, ותגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

 

2                    תיאור הפעילות

2.1  קבוצת "ידיעות אחרונות" מזמינה את הקוראים לשתף אותה ואת ציבור הקוראים השינוי שעברה המשפחה שלהם בכל הקשור לארוחת ערב משפחתית מנקודת מבט של אחד מילדיה.. את הצילום והסיפור, מוזמנים הקוראים לפרט ו/או לשלוח ו/או לצרף ו/או להעלות (upload), במסגרת טופס השתתפות/שאלון ייעודי שיעלה באתר ynet ויפורסם במהלך תקופת הפעילות(הצילומים והסיפורים לרבות המענה הנוסף שיפורט על ידי המעוניינים להשתתף, במסגרת טופס ההשתתפות/השאלון הייעודי, יכונו להלן במצורף: "הצילומים והסיפורים" או "הצילום והסיפור").

2.2  מבין כלל התצלומים והסיפורים שישלחו וישתתפו בפעילות, מערכת העיתון תבחר, לפי שיקול דעתה הבלעדי, את  המשפחות הנבחרות.

2.3  מתוך הצילומים והסיפורים הזוכים ייבחרו ע"י מערכת העיתון, לפי שיקול דעתה הבלעדי, 6 זוכים ששלחו צילומים וסיפורים שנמצאו ראויים לזכות את שולחיהם במסגרת הפעילות (להלן ולפי העניין: "הזוכים" או "המשפחות הנבחרות" או "הצילומים והסיפורים הזוכים"). יודגש כי זכייה תינתן אך ורק למשתתפים שימצאו ראויים, ובלבד ששלחו גם צילום וגם סיפור ששניהם יחד נמצאו ראויים לזכות את שולחם בפרס,מבחינת מקוריות, חדשנות, יצירתיות וייחודיות התוכן כאמור.

2.4  ילד מתוך כל משפחה נבחרת יזכה להשתתף בכתבה המתארת את השינוי שערכה המשפחה ותכלול את התמונה ששלחו או תמונה שיצלם צלם של ידיעות אחרונות. במסגרת הכתבה המשפחות הזוכות, יצולמו כאשר הן סועדות ארוחת ערב מסביב לשולחן באמצע השבוע. בנוסף יצטלמו הילד ומשפחתו לכתבת וידאו שתעלה באתר ynet.

2.5  מובהר כי כמות הזוכים עשויה להשתנות בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של עורך התחרות, ובכלל זה זכותו של עורך התחרות שלא לפרסם צילום נבחר כלל, ביום מסוים או בכלל, או לפרסם מספר של צילומים נבחרים כפי שייקבע על ידו לפי שיקול דעתו הבלעדי ובכלל זה פרסומים במועדים שונים של הצילומים והסיפורים הזוכים.

 

3                    תנאי הפעילות

3.1  האפשרות למלא טופס וההזדמנות להיבחר להשתתף בכתבות תתקיימנה בין התאריכים 10 בפברואר 2017 החל מהשעה 08:00 ועד ה-24 בפברואר 2017 בשעה 24:00 (להלן- "תקופת הפעילות"), או בכל מועד אחר עליו יחליט עורך הפעילות. שינוי מועדים יתפרסם במסגרת הודעה בעיתון "ידיעות אחרונות" ו/או באתר ynet. הכתבות עצמן יתפרסמו בין התאריכים 10 בפברואר 2017 ועד ל30 במרץ 2017

3.2  מובהר כי לאחר מועד סיום הפעילות לא תתאפשר קבלת צילומים וסיפורים במסגרת הפעילות.

3.3  מובהר ומוסכם כי  קבוצת ידיעות רשאית לשנות את כללי הפעילות כפי שנקבעו בתקנון זה, כולם או חלקם, והודעה על כך, תפורסם כאמור בעיתון "ידיעות אחרונות" ו/או באתר ynet.

3.4  קבוצת ידיעות תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לפרסם בתקשורת מודעות ו/או ידיעות ו/או פרסומים אחרים, ובהם פרטים לגבי הפעילות.

3.5  ידיעות שומרת לעצמה את הזכות להאריך את הפעילות או כל שלב בה, לקצרה, להפסיקה, לשנותה ו/או לבטלה, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי ותפורסם על כך הודעה כאמור.

 

4                    תנאי השתתפות בפעילות

4.1  כל משתתף (וכן משפחתו, שאליה יתייחס הסיפור והצילום) יהיה זכאי לזכות פעם אחת בלבד.

4.2  ההשתתפות בפעילות, וזיהוי המשתתפים ייעשה על פי פרטיו האישיים של המשתמש כפי ששלח הטופס השתתפות/השאלון הייעודי כנ"ל.

4.3  ההשתתפות בפעילות על כל שלביה תהא על אחריותם הבלעדית של המשתתפים בה. קבוצת ידיעות לא תישא באחריות לכל נזק אשר ייגרם למי מהמשתתפים עקב ו/או בקשר עם השתתפותם ו/או אי השתתפותם בשלב כלשהו בפעילות.

4.4  מבלי לגרוע מהאמור, בכל מקרה שבו תקלה, פגיעה או רשלנות מצד משתתף בפעילות מנעה ממנו להשתתף בה ו/או לזכות בפרס, ידיעות אחרונות, תהא פטורה מאחריות לכל נזק כאמור.

4.5  קבוצת ידיעות שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, למנוע השתתפות של משתתף כלשהו בפעילות, מכל סיבה שהיא.

4.6  במקרה של תקלה טכנית ו/או תקלה מכוח עליון, רשאית קבוצת ידיעות לעצור את הפעילות או לדחות את המשך הפעילות למועד מאוחר או להאריך את הפעילות, הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי.

4.7  ההשתתפות בפעילות פתוחה לכל מי שיבחר להירשם לפעילות במהלך תקופת הפעילות, ושהנו תושב או אזרח ישראל או בעל היתר שהייה חוקית בישראל.

4.8  במידה והמשתתף הינו קטין, כמשמעותו בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ"ב-1962 אזי השתתפותו בפעילות מחייבת את הסכמת הוריו או אפוטרופוסיו , באמצעות חתימתם על טופס ההרשמה.

4.9  מובהר, כי קבוצת ידיעות שומרת לעצמה את הזכות להתערב ולפסול משתתפים בפעילות במידה ויזוהו חריגות. חריגה לעניין זה, הינה בין היתר, כל פעולה אשר נעשתה על ידי מי מהמשתתפים ו/או על ידי צד שלישי כלשהו, שלא בתום לב ומתוך מטרה להערים ו/או להונות ו/או לתמרן את ידיעות אחרונות, וליהנות מתנאי הפעילות שלא כדין ושלא בתום לב ו/או כל פעולה בניגוד לתקנון פעילות זה.

4.10 מובהר כי עובדי קבוצת ידיעות וקבוצת אסם, לרבות מנהלים, שותפים ובני משפחותיהם, אינם רשאים לקחת חלק בפעילות (לעניין סעיף זה: בן משפחה - בן זוג, הורים, ילדים, אחים ואחיות).

4.11 ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמת המשתתף לפרסום הצילומים ו/או הסיפורים שנשלחו על ידו בהתאם לשיקול דעת בלעדי של קבוצת ידיעות אחרונות. המשתתף אינו חייב להסכים לאמור בתקנון, ואולם אם אינו מסכים אינו רשאי להשתתף בפעילות.

4.12 מובהר כי קבוצת ידיעות אחרונות אינה מתחייבת לפרסם את הצילומים ו/או הסיפורים שישלחו אליה במסגרת הפעילות, ולידיעות אחרונות, יהא שיקול הדעת המוחלט האם לפרסם צילומים ו/או סיפורים כאמור אם לאו.

 

5                    זכות יוצרים ופרטיות

5.1  בהשתתפות בפעילות ו/או אישור התקנון הנך מצהיר ומאשר כי הצילום והסיפור, שאתה מבקש לפרסם במסגרת הפעילות, חובר או צולם על ידך ו/או שייך לך, ואתה בעל זכות היוצרים בצילום ובסיפור בהתאם להוראות חוק זכות יוצרים, תשס"ח- 2007. וככל שאינך בעל זכות היוצרים בצילום ובסיפור, אתה מצהיר ומאשר כי ניתן לך רישיון ו/או הרשאה לעשות שימוש בצילום ובסיפור בהתאם לדין, ובכלל זה להעבירו לקבוצת ידיעות לצורך פרסומו באתר ו/או בעיתון במסגרת הפעילות ובכלל.

5.2  מובהר כי ככל שהצילום מכיל את דמותו של צד שלישי (להלן- "האובייקט המצולם"), הנך מצהיר ומתחייב כי פרסום התצלום והעברתו לקבוצת ידיעות נעשה לאחר קבלת הסכמתו של האובייקט המצולם בפרט ככל והמצולם הנו קטין (שאז תידרש הסכמת אפוטרופוסיו) ו/או בתצלום שנעשה ברשות היחיד.

5.3  קבוצת ידיעות לא תישא באחריות כלשהי ולכל נזק שייגרם כתוצאה משימוש בלתי מורשה שלא בהתאם להוראות כל דין לרבות חוק זכות יוצרים, תשס"ח - 2007 וחוק הגנת הפרטיות התשמ"א- 1981 בצילום ובסיפור.

5.4  קבוצת ידיעות תהיה רשאית לעשות כל שימוש שתמצא לנכון בצילום ובסיפור, ועם השתתפותך בפעילות זו אתה מעביר את זכות היוצרים לקבוצת ידיעות לקבוצת ידיעות, ויראו את קבוצת ידיעות כבעלת זכות היוצרים בצילום ובסיפור.

5.5  מובהר כי השימוש שתעשה קבוצת ידיעות בצילום ובסיפור לא יזכה אותך בתמורה כלשהי ולא תוכל לתבוע ו/או לדרוש מקבוצת ידיעות תשלום תמורה ו/או תמלוגים מכל מין וסוג שהוא בגין כל שימוש שייעשה בצילום ובסיפור על ידה ו/או על ידי מי מטעמה.

5.6  הנך מצהיר ומתחייב לשפות את קבוצת ידיעות ו/או מי מטעמה, מיד עם קבלת דרישה ראשונה בגין כל נזק שייגרם לו כתוצאה מתביעה ו/או דרישה מצד שלישי בקשר להפרת זכות היוצרים ו/או לשון הרע ו/או פגיעה בפרטיות שמקורם בצילום ובסיפור ו/או בגין כל נזק שהוא יידרש לשלם בגינו שמקורו בפרסומם.

 

6        ויתור ופטור מאחריות

6.1  כל הזכויות בקשר עם הפעילות, לרבות כל זכות קניין רוחני, סימנים מסחריים וכו' בקשר עם הפעילות  תהיינה שייכות במלואן ובאופן בלעדי לקבוצת ידיעות ו/או מי מטעמה.

6.2  בהשתתפותו, מצהיר כל משתתף בפעילות, כי אין ולא תהיה לו ולכל הבא מטעמו, כל דרישה, טענה ו/או תביעה כלפי קבוצת ידיעות, מנהליועובדיו ומי מטעמו בקשר עם הפעילות.

6.3  בהשתתפותך בפעילות אתה מאשר ומסכים כי קבוצת ידיעות תהא רשאית לעשות שימוש בפרטיך האישיים כפי שמסרת אותם במסגרת הפעילות, לרבות בצילום ובסיפור . מובהר כי לא תהיה לך כל טענה, ו/או טרוניה ו/או דרישה ו/או תביעה, בקשר עם הפרסום האמור לרבות טענות הנוגעות להפרת הפרטיות וכיו"ב.

6.4  קבוצת ידיעות תהא רשאית לפרסם את שמות הזוכים, תמונתם והפרסים בעיתון, בעמוד "ידיעות אחרונות" ב"פייסבוק", ובכל אמצעי מדיה אחר, ללא כל תמורה ולפי שיקול דעתה הבלעדי, ולא תהיה לזוכים כל טענה ו/או דרישה בעניין זה.

6.5  השתתפות בפעילות תהא באחריותם הבלעדית של המשתתפים. קבוצת ידיעות לא תשא באחריות לכל נזק, לרבות נזק ממוני, עגמת נפש וכיו"ב אשר נגרם למי ממשתתפי הפעילות אלו עקב ו/או בקשר עם השתתפות ו/או אי השתתפות בפעילות או בכל חלק ממנה.

 

7                    הפרסים

7.1  מבין הצילומים והסיפורים שישלחו לעיל יבחר צוות השופטים, המורכב מנציגי אסם ונציגי קבוצת ידיעות אחרונות: עד שישה (6) צילומים וסיפורים בלבד, ושולחיהם (קרי הזוכים) יזכו בפרסים שלהלן.

7.2  הצילומים והסיפורים הזוכים ייבחרו על ידי צוות השופטים, לפי שיקול דעתו הבלעדי ובין השאר, בהתבסס על איכות התוכן שמשתתף שלח לצורך השתתפותו בפעילות מבחינת מקוריות, חדשנות, יצירתיות וייחודיות התוכן כאמור. ויודגש, לשם זכיה, צוות השופטים יתייחס אך ורק למשתתפים ששלחו צילומים וסיפורים במשותף, קרי מילאו השאלון / הטופס הייעודי במלואו.

7.3  הפרסים הינם:

7.3.1        

השתתפות בכתבה על השינוי שערכה המשפחה בהקשר של ארוחת הערב המשפחתית והגיבוש המשפחתי שלהם במהלך הפעילות בעיתון ובאתר ynet.

במסגרת הכתבה המשפחות הזוכות, יצולמו כאמור כאשר הן סועדות ארוחת ערב מסביב לשולחן באמצע השבוע, בהתאם לסיפור שנציג המשפחה שזכה בתחרות, מילא בטופס ההשתתפות..

אני מצהיר בזאת, שקבוצת ידיעות איננה מתחייבת שהכתבה לאחר עריכתה תהא לשביעות רצוני, וכי לא תהא לי ו/או למי מטעמי כל טענה בקשר עם תוכנה, כפי שיפורסם בפועל.

7.3.2        שוברי רכישה  בסך 800 ₪ לרכישת מוצרי קבוצת אסם (כהגדרתם להלן), באחת מרשתות המזון הנבחרות, בכלל סניפיה ברחבי הארץ.

השוברים ניתנים למימוש אך ורק בכפוף למגבלות הבאות:

א.     מימוש השוברים כפוף למגוון מוצרי קבוצת אסם בסניף.

ב."מוצרי קבוצת אסם", הינם מוצרים המשווקים תחת המותגים הבאים בלבד -  אסם, צבר, טבעול, קפה נמס טייסטרס צ'ויס/רד מאג/גולד, דגני בוקר פיטנס/קרנץ'/סיני מיניז/צ'יריוס/טריקס/נסקוויק/פייבר1/סירופ/ויטמינצ'יק/ בית השיטה.

·  השובר ניתן למימוש עד ה-1.1.18 או עד גמר המלאי.

·  השובר  ניתן למימוש חד פעמי בלבד.

·  היה וסכום המימוש יהיה נמוך מהשובר לא ניתן יהיה לעשות שימוש נוסף בשובר.

·  שובר שמומש או פקע לא יכובד.

·  לא ניתן להמיר שווי השובר או חלקו בכסף.

·  לא ניתן לקבל עודף/מזומן בגין מימוש של חלק משווי השובר.

·  השובר אינו תקף בחנות האונליין של הרשתות.

7.3.3        בנוסף יקבל כל אחד מהזוכים, מינוי לעיתון ("ידיעות אחרונות") לתקופה של שלושה (3) חודשים בלבד (חלוקת העיתון מתבצעת בימים א'- ו' כולל).

א.                  מובהר כי המינוי הנו בכפוף לאזורי החלוקה של העיתון, ובמידה ולא תתאפשר חלוקת העיתון יבוטל חלק זה בזכייה, ולזוכה לא יהיו טענות בעניין זה.

ב.                  במידה והזוכה הינו מנוי קיים ב"ידיעות אחרונות": יוארך המנוי הקיים שלו, לתקופה של שלושה חודשים נוספים.

7.4  מובהר כי לא ניתן להמיר את הזכייה בפעילות בכסף ו/או שווי כסף.

7.5  הפרסים במסגרת הפעילות יוענקו בחסות העיתון ("ידיעות אחרונות") וחברת אסם.

7.6  ההודעה על הזכייה תתפרסם בעיתון ותימסר לזוכה גם באמצעות משלוח הודעת דוא"ל לכתובת הדוא"ל שמסר במסגרת השתתפותו בפעילות.

7.7  הניסיונות ליצור קשר עם מועמד לזכייה, ייעשו על פי הפרטים שנקלטו בעת משלוח המייל, בשעות העבודה המשרדיות של קבוצת ידיעות. נציג קבוצת ידיעות, ינסה ליצור קשר עם המועמד לזכייה לא פחות מ-3 פעמים. הניסיונות יתפרסו במרווחים של 6 שעות לפחות.

7.8  מועמד לזכייה שלא אותר ו/או נפסל כי פעם בניגוד לאיזו מהוראות תקנון זה ו/או הדין - תיפסל זכייתו והוא לא יהיה זכאי לכל פרס או פיצוי כשלהו. עורך התחרות, יקבע לפי שיקול דעתו הבלעדי, האם לבחור זוכה חלופי מבין שולחי הצילומים והסיפורים, ואת זהותו של הזוכה החלופי. מובהר כי עורך התחרות שומר על זכותו שלא לבחור זוכה חלופי.

7.9  מובהר כי כל שימוש, ממין וסוג כלשהו, שייעשה על ידי קבוצת ידיעות בצילומים ובסיפורים לא יזכה את בעליהן בתמורה ו/או בתמלוגים ו/או בטובת הנאה כספית או אחרת בגין השימוש שנעשה בהם.

7.10 יודגש וכאמור - קבוצת ידיעות שומרת לעצמה את הזכות לבטל זכיה של משתתף בפעילות בכל מקרה שהזכייה הושגה בניגוד לתנאי תקנון זה, שלא בתום לב ו/או בניגוד לדין.

7.11 מובהר כי קבוצת ידיעות אינה אחראית לטיב הפרסים ו/או איכותם ו/או כל תקלה אשר תתגלה בהם. האחריות לפרסים חלה על קבוצת אסם בלבד. המשתתפים, לרבות הזוכים, פוטרים את קבוצת ידיעות ו/או כל מי מטעמו מכל טענה ו/או תביעה לגבי כל נזק, קלקול, אי תקינות, שיבוש ו/או איחור במימוש הפרסים ו/או כל פגם אחר אשר יתגלה בפרסים ו/או אשר יגרם בעקבות מימוש הפרס לרבות אחריות נזיקית מכל מין וסוג שהוא.

7.12 במקרה שבו ימצא כי משתתף ראוי לזכייה, לא מילא אחר הוראות הפעילות המפורטות בתקנון זה, כולן או מקצתן, קבוצת ידיעות לא תהיה חייבת לממש ו/או להעניק לו הפרס כאמור.

7.13 כתנאי לזכייתו בפרס, על המועמד/ת לזכייה לחתום על כתב הסכמה (נספח א' המצ"ב).

7.14 כמו כן, קבלת הפרס מותנית בחתימת הזוכה על כתב סילוק וויתור (נספח ב' המצ"ב) ובכפוף לתהליך של אימות וזיהוי. במידה והזוכה הינו קטין, עליו להציג טופס הסכמה מאת הוריו ו/או אפוטרופוסיו להשתתפות בתחרות וקבלת הפרס.

8        שונות

8.1  כותרות הסעיפים בתקנון זה, לא ישמשו לפרשנותו אלא לשם הנוחות בלבד.

8.2  בהשתתפותו בפעילות מסכים, מאשר ומצהיר המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי קרא את התקנון וכי הוא מקבל עליו את הוראותיו, וגם אם לא קרא את התקנון, מסכים המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי תקנון זה יחול עליו ויחייבו לכל דבר ועניין.

8.3  קבוצת ידיעות שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או לשנות את הפעילות ותנאיה, בכל שלב, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

בכלל זה, קבוצת ידיעות רשאי לשנות את מבנה, תוכן, נהלים, תאריכים, תקופת הפעילות, הפרסים וכיו"ב, על פי שיקול דעתו המוחלט.

8.4  למשתתפים לא תהא כל טענה או זכות כלשהי בקשר לשינוי תנאי הפעילות ו/או תנאי הפרס ו/או לפעולות בהן תנקוט קבוצת ידיעות עקב תקלה ו/או טעות כאמור לעיל ו/או בקשר לכל נזק ישיר ו/או עקיף, שיגרמו בגינם.

8.5  המשתתף ו/או הרוצה להשתתף מסכים, מצהיר ומתחייב בזאת כי הוא פוטר את קבוצת ידיעות מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין לפעילות.

8.6  מובהר כי דינו של תקנון זה ודינה של הפעילות כדין חוזה למתן ציונים, והוראות סעיף 33 לחוק החוזים (חלק כללי), התשל"ג- 1973, חלים עליהם, על כן כל הכרעה בעל החלטה שתתקבל במסגרת הפעילות, לא תהיה נושא לדיון בביהמ"ש ולא תצמיח עילת תביעה מכל מין וסוג שהוא.

כל משתתף בפעילות מוחזק כמי שמודע לאמור בסעיף זה, ולא תוכל להישמע כל טענה בעניין זה.

8.7  הפעילות כפופה לתקנון זה, הנמצא לעיון במשרדי ידיעות אחרונות ברחוב נח מוזס 1, ראשון לציון, בימים א'-ה' בין השעות 9:30 ל- 16:00.

8.8  מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 8.6 לעיל, מובהר כי כל סכסוך ו/או חילוקי-דעות שיתגלעו בקשר לתקנון זה, בקשר לתקפותו, יישומו, פרשנותו, ביצועו, אכיפתו ו/או בקשר לכל עניין הנובע ממנו, יהיו בסמכותה הבלעדית של הערכאה המוסמכת בתל אביב-יפו, ולאף ערכאה אחרת לא תהיה הסמכות לדון בו.

8.9  לשאלות בנוגע לפעילות, ניתן לפנות בדוא"ל בלבד, אל שירות הלקוחות של אתר ynet, בכתובת: service@ynet.co.il.


 

נספח א'

כתב הסכמה

 

1. אני הח"מ ______________ נושא ת.ז _______________ מצהיר ומאשר כי הנני בעל זכות היוצרים המלא והבלעדי ובסיפור בצילום ובסיפור שהעברתי לקבוצת ידיעות (כהגדרתה בתקנון הפעילות, שהסכם זה מצ"ב אליו) במסגרת הפעילות "משפחות משתפות" (להלן : "התצלום הצילום והסיפור").

2. אני מצהיר ומאשר כי ככל שזכות היוצרים בצילום ובסיפור אינם בבעלותי, אזי השימוש שנעשה בהם על ידי הוא בהסכמתו ו/או בהרשאתו של בעל זכות היוצרים.

3. בכפוף לאמור בסעיף 8 להלן בכתב הסכמה זה, כי הנני מאשר, לקבוצת ידיעות אחרונות ו/או לקבוצת אסם, בשמי ובשם בעל הזכויות (ככל שאינני בעל הזכויות היחיד), בצילום ובסיפור ו/או בשם המצולמים ו/או האפוטרופוס של המצולמ/ים (ככל שמדובר בקטינים) לקבוצת ידיעות לעשות בצילום ובסיפור כל שימוש שהוא, מכל מין וסוג שהוא לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות פרסום בצילום ובסיפור בעיתונות המודפסת, המקוונת ובאמצעי המדיה, העיתונים, אתרי האינטרנט והמגזינים השונים של קבוצת ידיעות.

4. אני מצהיר ומאשר כי לא תהיה לי או למי מטעמי ו/או למצולמ/ים למי מטעם המצולמ/ים ו/או לכל צד שלישי, כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה בקשר עם השימוש שקבוצת ידיעות ו/או קבוצת אסם  תעשה בצילום ובסיפור לרבות מכוח חוק זכות יוצרים, תשס"ח- 2007 וחוק הגנת הפרטיות התשמ"א- 1981.

5. אני מצהיר ומאשר כי ידוע לי שלא אהיה זכאי לקבל תמורה מכל מין וסוג שהוא בגין השימוש שתעשה קבוצת ידיעות בצילום ובסיפור.

6. אני מצהיר ומאשר כי ידוע לי כי אני אהיה אחראי בגין כל נזק ו/או תשלום ו/או הוצאה שתיגרם לקבוצת ידיעות ו/או קבוצת אסם, מחמת כל מעשה ו/או מחדל ו/או רשלנות ו/או היפר חובה חקוקה שלי בקשר עם השימוש בצילום ובסיפור.

7. הנני מצהיר ומתחייב לפצות ו/או לשפות את קבוצת ידיעות ו/או קבוצת אסם בגין כל נזק ו/או הוצאה ו/או תשלום שיגרם לקבוצת ידיעות כתוצאה מתביעה ו/או דרישה שתופנה אליה בקשר עם השימוש בצילום ובסיפור, לרבות דרישה ו/או תביעה בגין הפרת הוראות חוק זכות יוצרים וחוק הגנת הפרטיות.

8. אישורי והתחייבותי לעיל הנן בשמי, ובשם המצולמ/ים, ובשם כל מי הבא מטעמנו. ואם אין בכוחי לאשר בשמי ובשמם מחמת היותי קטין, או אז הוריי ו/או אפוטרופוסיי, חתומים להלן ומאשרים את תוכן כתב הסכמה זה במקומי.

 

ולראיה באתי על החתום:

תאריך:_____________________

שם הזוכה (פרטי + משפחה):_________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת הזוכה:__________________________



במידה והזוכה קטין יש למלא את הפרטים המופיעים מטה:

 

 

שם האפוטרופוס:_________________________________ מספר ת.ז.:______________

שם האפוטרופוס:_________________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:_____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת האפוטרופוס:__________________________

 חתימת האפוטרופוס:__________________________

 


 

נספח ב'

אישור

 

1.      אני הח"מ ______________ נושא ת.ז. _______________ מצהיר ומאשר כי במסגרת הפעילות שעורכת קבוצת ידיעות (כנגדרתה בתקנון הפעילות, שאישור זה מצ"ב אליו (להלן: "התקנון")) בשם "משפחות משתפות" זכיתי בפרס של 800 ₪ לקניית מוצרי קבוצת אסם (כהגדרתם בתקנון) ובמינוי ל-3 חודשים לעיתון ("ידיעות אחרונות"), בנוסף לפרסום כתבה בתחום הפעילות לפי המפורט בתקנון (להלן : "הפרס").

2.      אני מצהיר ומאשר כי ביום _________ נמסרה לי הודעת הפרס ועם חתימתי על מסמך זה, אני מצהיר כי אין לי ולא תהיינה לי כל דרישות ו/או תביעות ו/או טענות בקשר עם הפעילות והפרס, לרבות מימושו ואיכותו.

3.      מבלי לגרוע מכלליות האמור, אני מצהיר ומאשר כי ידוע לי שקבוצת ידיעות אינה אחראית לטיבו ולאיכותו של הפרס, קרי מוצרי קבוצת אסם שירכשו על ידי באמצעות שובר הפרס שיש לי (על פי סייגיו), ולא תהיה לי כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך נגד קבוצת ידיעות.

 

ולראיה באתי על החתום:

 

 

תאריך:_____________________

שם הזוכה (פרטי + משפחה):_________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת הזוכה:__________________________

 

 

במידה והזוכה קטין יש למלא את הפרטים המופיעים מטה:

 

 

שם האפוטרופוס:_________________________________ מספר ת.ז.:______________

שם האפוטרופוס:_________________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:_____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת האפוטרופוס:__________________________

 חתימת האפוטרופוס:__________________________