תקנון ותנאי השתתפות לליהוק לפעילות "שיפוץ מגרשים "


ברוכים הבאים לפעילות "מהפך במגרש " (להלן "הפעילות"). השם יכול שישונה.

הפעילות מנוהלת על ידי ידיעות אינטרנט (שותפות רשומה) (להלן: "ידיעות אינטרנט" או "ynet") באתר האינטרנט אשר כתובתו: www.ynet.co.il (להלן: "האתר"), למרות שקידומים לפעילות יכול ויופיעו על גבי מדיות אחרות ו/או נוספות.

נותנת החסות לפעילות, הינה: המועצה להסדר הימורים בספורט בישראל (טוטו) (להלן: "הטוטו").

קבלן עבודות השיפוץ של המגרשים נשוא הפעילות, הינה: י.ש.ע עבודה עברית (להלן: "הקבלן").

ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמתך לתנאים אלה, ולכן הנך מתבקש לקרוא אותם בקפידה. ההשתתפות בפעילות כפופה גם לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של Ynet הניתנים לעיון גם באמצעות קישור (hyperlink) בדף הבית של ynet ולכן הנך מתבקש לקרוא בקפידה גם אותם. אם תמצא סתירה בין תנאי השימוש, תינתן עדיפות לתנאים אלה שהנך קורא עתה.
התנאים מנוסחים בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, אולם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

מהי הפעילות

  1. במסגרת הפעילות מוזמנים גולשי האתר (להלן: "המבקשים") למלא טופס בעמוד ההרשמה לפעילות (להלן: "השאלון" או "השאלונים" או "פריטי התוכן"; וכן "עמוד הפעילות") לצורך הגשת מועמדותם להשתתף בפעילות. את השאלונים לצורך השתתפות בפעילות, ניתן לשלוח החל מיום 28.10.18 בשעה 9:00 ועד ליום 10.11.18 בשעה 23:59 (להלן: "תקופת משלוח השאלונים") ולעמוד בפרט הוראות סעיפים 13-20 לתקנון זה (מבלי לגרוע מיתר הוראות תקנון זה).  

2.       צוות הליהוק, ובראשו ניר כהן (להלן: "חבר השופטים"), יבחנו השאלונים שישלחו במסגרת הפעילות ויבחרו מתוכם מבקשים שנציגי חבר השופטים, יצרו עימם קשר לבמטרה לבחון את האפשרות המעשית לשלב את המגרשים שהציעו לשיפוץ במסגרת הפעילות ובפרט צילום סדרת הריאליטי "מהפך במגרש" (שם זמני, שיכול וישונה על ידי ידיעות אינטרנט) (בהתאמה: "שלב צילום סדרת הריאליטי" ו-"הסדרה").

  1. בנוגע לארבע (4) המגרשים שנבחרו לפרויקט על ידי חבר השופטים, יקוים במסגרת הפעילות, הליך שיפוץ בעלות מקסימלית של 12,000 ₪ בלבד, וזאת בין היתר על בסיס התרשמותו של חבר השופטים, מן האפשרות לשפר כל אחד מהמגרשים הנ"ל, באמצעות תקציב השיפוץ הנ"ל. יודגש כי הזכייה בפעילות כפופה בין היתר להוראות הסעיפים שלהלן והצעת מגרש לשיפוץ במסגרת הפעילות, כמוהו כאישור מצד המבקשים לכך שקראו, הבינו וכי הם מסכימים להוראות שלהלן (כמו גם ליתר הוראות תקנון זה):

                                 א.         שיפוץ המגרשים שיבחרו, יהא כפוף לקבלת אישורים מהועדה המקומית ו/או הרשות המקומית הרלבנטית ו/או הגוף המנהל ו/או הבעלים של המגרש (בין אם המדובר בגוף פרטי או ציבורי או סטטוטורי כגון: מתנ"ס, הנהלת בית הספר שבשטחו מצוי המגרש, משרד החינוך בהתאמה, משרד הבטחון או צה"ל לפי העניין, הנהלת קבוצת ספורט וכדומה).

                                 ב.          המבקשים במסגרת הפעילות, מאשרים כי ברור להם שתקציב השיפוץ הכולל, מאפשר ביצוע שיפוצים שבמהותם מהווים תיקונים קוסמטיים למגרשים שיבחרו, כגון צביעת משטחים, סימונם, החלפת רשתות שערי כדורגל וסלי כדורסל וכדומה, בכפוף לאמור בסעיף 3.ג. להלן.

                                  ג.          ידיעות אינטרנט והטוטו, שומרות לעצמן הזכות לשנות את מועדי הפעילות, הוצאתה לפועל, שינוי היקפי השיפוץ ביחס לארבעת (4) המגרשים שיבחרו, הקטנת כמות המגרשים שישופצו, שינוי מפרט ואפיון השיפוצים ביחס לכל מגרש שיבחר במהלך תקופת הפעילות וממילא השיפוצים, מכל סיבה שהיא ובפרט עקב הפסקת עבודתן עם הקבלן ו/או החלפתו ו/או אם יוודא למי משלושת הגופים הנ"ל, שהמגרש הרלבנטי, אינו מאושר לשיפוץ בהמשך לאמור בסעיף 3.א. לעיל ו/או מכל מניעה אחרת, לרבות: אזור שהוכרז מסוכן לשימוש הציבור וכדומה.

                                 ד.          השתתפות בסדרה.

                                                               i.      כל מגרש שיועמד לשיפוץ במסגרת הפעילות, צריך להיות זמין לשני ימי צילום, שאורכו של כל אחד מהם הינו ארבע (4) שעות, שבמהלכן, לא יתקיימו במגרש חוגים ו/או פעילויות אחרות. וזאת במשך עשרה (10) ימים רצופים בטווח המועדים 26.11.18 עד 1.1.19. הודעה על מועדי הצילומים הסופיים ימסרו למבקשים שהמגרשים שהציעו יבחרו במסגרת הפעילות, בהמשך.

                                                             ii.      המבקשים בפעילות, מאשרים בעצם השתתפותם כי הם מוכנים להצטלם ולהתפרסם במסגרת הסדרה. מבקשים קטינים, ידרשו להגיש לידיעות אינטרנט, אישורי הורים ו/או אפוטרופוסים לפי העניין בצירוף עותקי תעודות זהות, כתנאי להשתתפותם בצילומים.

                                                            iii.      המבקשים מצהירים כי מודעים לכך, שמי מהגופים שנדרשים לאשר השיפוץ כאמור בסעיף 3.א. לעיל, יחליט כי המתראיינים במסגרת הסרטון לא יכללו את המבקשים שהציעו את המגרשים נשוא השיפוץ, אזי לא תהא להם (למבקשים) כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין כך כלפי ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או הקבלן, במידה ואכן לא יוצגו בסדרה שתופק כאמור.

מאידך, במידה ויוחלט על צילומם ושילובם של המבקשים בצילומי הסדרה, הם מאשרים בעצם השתתפותם בפעילות, כי הם מסכימים להיות זמינים לצילומים כאמור ביחס למגרש שאותו הציעו לשיפוץ (שני ימי צילום, שאורכו של כל אחד מהם, ארבע (4 שעות), ללא כל תמורה כספית ו/או אחרת בגין השתתפותם בסדרה.

אף צילומי המבקשים לסדרה, אינם מחייבים שבמסגרת עריכת פרקי הסדרה, הם יופיעו בה בפועל ו/או בהיקף כלשהו ו/או שהחלקים שישולבו בסדרה, שבהם הם נראים / מצולמים, יחמיאו להם בהכרח, או יפורסמו לרוחם.

                                                           iv.      המבקשים מאשרים שהפעילות ו/או כל חלק בה, עלולים להיות מסוקרים בכלי התקשורת כחלק ממאמצי קידום הפעילות ו/או הסדרה בנוסף על פרסום הסדרה בעמוד פעילות ייעודי שיוקם לשם כך ו/או בתפזורת באתר ynet.

                                                             v.      כמו כן, המבקשים מופנים לעיין בפרט בהוראות סעיפים 21-29 לתקנון זה, אשר נוגעות לצילומי הסדרה (וזאת מבלי לגרוע מיתר הוראות תקנון זה).

  1. יובהר כי בעמוד הפעילות, על המבקשים לפרט מדוע לדעתם נכון וראוי לשפץ את המגרש שעליו ימליצו. חבר השופטים יבחר כאמור לפי מיטב שיקול דעתו הבלעדי, את ארבע (4) המגרשים לשיפוץ במסגרת הפעילות וזאת בין השאר, הנמקות המבקשים כאמור מבחינת מקוריות, חדשנות, יצירתיות, הרגש וייחודיות התוכן כאמור.
  2. זמן בחירת המגרשים שיועמדו לשיפוץ במסגרת הפעילות עשוי להתארך עד ליום 30.11.17. הודעות זכייה ימסרו למבקשים עד ליום 10.12.17 ואולם חבר השופטים ו/או ידיעות אינטרנט אינם מתחייבים, שמועדים אלה לא ידחו מעבר לנקוב לעיל.

6.       בהתאם להיקף ההיענות לפעילות, חבר השופטים רשאי לבחור כמות שונה של זוכות מגרשים מועמדים לשיפוץ.

7.       כל המבקשים מודעים לכך ומסכימים שמנגנון הבחירה בפעילות הינו כמפורט לעיל, וכי אין ולא תהיינה להם כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר עם הליך הבחירה כאמור, כלפי ידיעות אינטרנט, ו/או מי מטעמה לרבות הטוטו ו/או הקבלן.

8.       ידיעות אינטרנט ו/או נציג של חבר השופטים, ימסור לכל אחד מהמבקשים  שישתתפו באודישנים הודעה באם זכו במסגרת הפעילות. הודעה כאמור עשויה להימסר למבקשים באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שמסרו בעמוד הפעילות. ידיעות אינטרנט תנסה במקביל ליצור קשר טלפוני עם המבקשים שהמגרשים שעליהם המליצו נמצאו מתאימים לשיפוץ בכפוף להוראות בתקנון זה.  במידה ובתוך 48 שעות של ניסיונות לא יעלה בידיה של ידיעות אינטרנט לאתר מי מהמבקשים, היא תהא רשאית לבטל הזכייה ולהעבירה למבקש אחר לפי בחירת חבר השופטים, כמו גם במקרה שלאחר הבחירה ימצא שהמגרש המועמד לשיפוץ אינו עומד באיזה מהתנאים המפורטים בתקנון זה ובסעיף 3 לו, בפרט.

9.       ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה את הזכות לעכב ו/או לבטל מתן פרס בקרות אחד המקרים הבאים, כמפורט להלן:

·         במידה והתנהגותו של מי מהמבקשים הזוכה, אינה עולה בקנה אחד עם האמור בתקנון זה ו/או שהתנהגותו אינה הולמת ו/או אינה מתאימה לפרסום במסגרת הסדרה נשוא פעילות זו, שבמהותה מיועדת להיות תוכן "לכל המשפחה" (ושכבות הגיל) ו/או שבהתנהגותו, של מי מהמבקשים, היה כדי לפגוע במי מחבר השופטים ו/או ידיעות אינטרנט ו/או מי מטעמם.

·         מימוש הפרס תלוי בהסכמה ו/או ליווי של צד שלישי, שלא נותן הסכמתו לכך (לדוגמא: רשות מקומית רלבנטית כאמור לעיל).

·         חשש לאי תקינות ו/או זיוף ו/או מרמה לגבי זכאות המבקש הזוכה.

·         המבקש הזוכה ו/או מי מטעמו, ביצעו עבירה או עוולה במהלך ובקשר עם הפעילות.

·         סירוב המבקש הזוכה למסירת כלל פרטיו הנדרשים לפעילות כמפורט בתקנון זה ו/או כפי שנדרש באופן סביר מהשתתפותו בפעילות ו/או סירובו להצטלם לסדרה.

·         סירוב המבקש לאשר בחתימתו אם יידרש לכך, כי קרא, הבינן והינו מסכים לכללי הפעילות ו/או האמור בתקנון זה.

·         המבקש ניסה להמחות הפרס לצד שלישי כלשהו, ללא הסכמה מראש ובכתב מטעם

ידיעות אינטרנט (שילוב גורמים מאשרים לשיפוץ המגרשים שימצאו מתאימים, כאמור בתקנון זה ובסעיף 3.א לו בפרט, אין פירושו המחאה).

·         נמצא כי המבקש הזוכה איננו משתף פעולה בכל הנוגע לשיחות עם השופטים ו/או במסגרתם של ימי הצילום של הסדרה (ככל שידרש לכך).

·         כל סיבה אחרת אשר יש בה, על פי הדין, לעכב או לבטל את הענקת הפרס.

10.   אין בזכותה כאמור של ידיעות אינטרנט לבטל זכייתו של מבקש ושיפוץ של איזה מהמגרשים שנבחרו כתוצאה מכך ו/או להפסיק את השתתפותו של מבקש בפעילות ו/או לעצור את מימוש הפרס כדי לגרוע ו/או להוות ויתור על כל  סעד אשר קיים לידיעות אינטרנט כנגד אותו מבקש ו/או מי מטעמו.

השאלונים

11.   על המענה שכל מבקש ימלא בגוף השאלון בעמוד הפעילות ובמסגרת השאלון המפורט, להיות בגדר תוכן שמצוי בבעלותו המלאה והבלעדית (לא מועתק), ואשר נוצר/חובר/צולם על ידו בלבד (תוכן מקורי), מבלי שלצד שלישי זכויות כלשהן במענה זה(להלן ולעיתים: "התוכן").

12.   על התוכן ו/או במסירתו, אין משום הפרת הוראת דין לרבות ולא רק הוראות בקשר עם פרסום לשון הרע, פרסומי תועבה, פגיעה בפרטיות, פגיעה בזכויות קניין רוחני, פרסומים אסורים בנוגע לקטינים ו/או כל פרסום אסור אחר.

13.   המבקש מתחייב כי אם וככל שמופיע ו/או מתואר בתוכן אדם כלשהו - אותו אדם נתן הסכמתו לכך כמפורש וכדין, כי לא נעשתה כל פגיעה בפרטיותו ובזכותו שלא להיחשף בניגוד לרצונו בציבור וכן כי ככל שמופיע קטין בתוכן, הרי שהוריו ו/או אפוטרופסיו החוקיים של הקטין הביעו את הסכמתם להתייחסות אל הקטין בתוכן ותנאים אלו.

14.   המבקש אחראי לכל תוצאה ונזק מכל סוג שהוא שיגרמו כתוצאה מהשימוש בתוכן ששלח ומפרסומו (אם יפורסם).

15.   בטרם להעלאת התוכן לצורך ההשתתפות בפעילות ועל מנת שתינתן לך האפשרות להשתתף בפעילות, על כל מבקש להזין את פרטיו כפי שיידרש בעמוד הפעילות. הרישום לפעילות הינו ללא עלות ואולם על המבקש חלה החובה למלא פרטים נכונים בלבד.

16.   נתוניו של כל מבקש ו/או המגרש המוצע על ידו במסגרת עמוד הפעילות, ישמשו את ידיעות אינטרנט לצורך ניהולה של הפעילות וכן לצורך האפשרות לפרסם את שמם של באתר, באופן אשר תראה לנכון וכן לכל שימוש אחר כמפורט  בתקנון זה.

17.   לידיעות אינטרנט ניתנת הזכות לעשות שימוש בפרטי המבקש שיוזנו בעמוד הפעילות בהתאם למדיניות הפרטיות של אתר ynet  בכתובת (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3049364,00.html) וכן לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים (במקרה זה הנתונים לא יתייחסו אל המבקשים ולא יזהו אותם).

18.   ידיעות אינטרנט רשאית להציג בפני כל מבקש בעמוד הפעילות את האפשרות לבחור אם ברצונו לקבל מידע שיווקי ו/או תכנים מטעמה של ידיעות אינטרנט (וצדדים שלישיים הקשורים עימה). בכפוף לאישורכם המפורש. מסירת המידע תתבצע על ידי ידיעות אינטרנט והיא כפופה להסכמתכ המבקשים, כפי שתבוא לידי ביטוי בעמוד ההרשמה לפעילות כאמור. במידה וניתן אישור כאמור, ידיעות אינטרנט תהה רשאית לשמור את הפרטים שנמסרו בעת הרישום לפעילות במאגר המידע שברשותה ולשלוח מעת לעת, אל המבקשים שפרטיהם נשמרו, מידע כאמור. בכל עת ניתן לפנות לידיעות אינטרנט לכתובת service@y-i.co.il ולדרוש הסרת פרטים ממאגר המידע של ידיעות אינטרנט ו/או את הפסקת משלוח המידע השיווקי מטעמה של ידיעות אינטרנט.

צילומי הסדרה

19.   כאמור לעיל, בהשתתפותו בפעילות מביע כל משתתף את הסכמתו לצילומי הסדרה, ולפרסום צילומיו במסגרת פרקי הסדרה ו/או בכל מסגרת אחרת ככל שתופק, כגון תכנים נלווים לרבות כתבות טקסטואליות, כתבות וידיאו, ראיונות מצולמים, אירועי קידום וכיו"ב, אשר יוצגו באתר Ynet  ו/או על גבי מדיות אחרות ו/או נוספות, כמו גם במסגרת פרסומים שבמהותם מיועדים לקדם הסדרה ו/או את הטוטו אף באמצעות מיתוגם בזיקה ישירה למעניקת הפרס, וכל זאת ללא תמורה ו/או תמלוג כלשהם וללא הגבלת זמן. כל מבקש מוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או הקבלן בהקשר זה.

20.   צילומים כאמור יכול שיעשו במסגרת צילום וידיאו או סטילס, בביתו של המבקש ו/או במקום עבודתו ו/או במגרש המוצע לשיפוץ על ידו ו/או בסמיכות למקומות אלה. המבקשים מסכימים לשתף פעולה עם דרישה זו וידאגו לקבל אישורים ככל שידרשו לצורך ביצוע הצילומים במיקומים השונים לבתיהן כאמור (המעסיק, יתר בני המשפחה הבגירים וכדומה).

21.    במסגרת חשיפה כאמור, המבקשים עשויים להתבקש לשתף הקהל ולספר על זיקתם למגרש שהציעו ולמה לדעתם חשוב להם שישופץ. 

22.   המבקש מתחייב לשתף פעולה באופן מלא ומכובד עם נציגי חבר השופטים ו/או ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או הקבלן בהיקף ובמידה מקובלים, במסגרת הצילומים וגם מאחורי הקלעים באמצעות פניה והפניה לגורמים הרלבנטיים לצורך קליטת אישורים נדרשים בטרם שיחל השיפוץ במגרש ו/או במהלכו. 

23.    המבקשים מצהירים  כי הם מודעים לכך ומסכימים, שידיעות אינטרנט רשאית להציג הפעילות המצולמת ו/או חלקים ממנה ו/או את צילומי המבקשים ו/או חלק מהם ו/או תכנים נלווים כאמור בהקשר זה, באתרי האינטרנט שבבעלותה ו/או בניהולה ו/או בכל מקום אחר כגון עיתונות כתובה, סלולרית, רשתות חברתיות כגון facebook (גם לאחר תום הפעילות) בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

יודגש -  מבקשים שנבחרו ליטול חלק בצילום הסדרה, לא יוכלו להתחרט בדיעבד מלשתף פעולה עם צוות הפקת הסדרה ו/או לדרוש את אי פרסומם או הצגתם או הצגת הפרקים ו/או החלקים שבהם, אותם מבקשים מצולמים.

מבלי לגרוע מהאמור בתקנון זה, כל מבקש זוכה, מצהיר כי הוא מודע מבין ומסכים שלא ידרוש עריכה החוצה (מחיקה ו/או אי הצגה), של צילומי הסדרה שבהם הוא ו/או מי מטעמו מופיעים ושדרישה כאמור וממילא היענות לה, עלולה להסב נזק לידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או הקבלן ו/או מי מטעמם, אשר הם יהיו זכאים לפיצוי וסעדים משפטיים בגינו.

24.   המבקשים מסכימים כי קראו תקנון זה וכי הם מבינים ומסכימים לכך שידיעות אינטרנט תהא רשאית לבצע עריכה של צילומי הסדרה, מבלי שהינה מתחייבת מראש לתוכן ו/או איכות העריכה הסופית, ותוכן הצילומים ו/או פרקי הפעילות המצולמת ו/או הכתבות שיקדמו אותה ו/או יוצגו בסופו של דבר לקהל הרחב, כמו גם בנוגע לכמות הפרקים הסופית בסדרה ואורכו של כל פרק.

בהקשר זה, המבקשים מצהירים כי הם מודעים ומסכימים לאמור, וברור להם שעריכת הסדרה הסופית ו/או הצגתה ו/או הצגת האודישנים ו/או חלקים מהם, לא תהלום בהכרח את שביעות הרצון שלהן, ושמטבעה הסדרה תופק במתכונת של "תכנית ריאליטי" אשר ככזו, אינה מחמיאה בהכרח למשתתפים בה, ואינה גורפת בהכרח ביקורת אוהדת מצד הציבור.

המבקשים מצהירים כי הם מודעים ומסכימים לכך, ולא יבואו בכל טענה /ואו דרישה ו/או תביעה בקשר עם האמור כלפי ידיעות אינטרנט ו/או חבר השופטים ו/או הטוטו ו/או הקבלן ו/או מי מטעמם.

25.   במידה וצילומי פרק בסדרה שעוסק במגרש מסויים, יכלול צילומי קטינים או חוסים, או אז המבקש שהמליץ על אותו מגרש מתחייב לסייע להפקה באיסוף אישורים מכלל הוריהם או האפוטרופסים החוקיים של אותם קטינים ו/או חוסים (לפי העניין והצורך), לכך שהם מבינים, מודעים ומסכימים שהקטינים ו/או החוסים עשויים להיות מצולמים במסגרת צילומי הסדרה ושדמותם ופרטיהם עשויים להתפרסם במסגרת צילומי הסדרה ו/או בקשר עם הפעילות, בהתאם להוראות תקנון זה.

26.   המבקשים שיקבלו הודעות זכייה ויעודכנו בהפקת צילומי הסדרה, מתחייבים לשמור על חשאיות מלאה בנוגע לפרטי הפעילות וזאת לאורך כל הצילומים וכל זמן הצגת הפעילות וקידומה בכלי התקשורת, עד לשלב חשיפת המגרשים הזוכים במסגרת הפעילות, לקהל הרחב וגולשי אתר ynet בפרט. הפרת סעיף זה, הינה הפרה יסודית של תנאי תקנון זה וההשתתפות בפעילות, ולידיעות אינטרנט שמורה הזכות לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה נגד המבקש, שיוודא לידיעות אינטרנט לגביו, כי הפר תנאי זה ובכלל זה לשלול את הזכאות לשיפוץ נשוא הפרס ביחס למגרש שעליו המליץ, בטרם להתחלת השיפות ו/או במהלכו  ו/או פניה לתביעה סעדים משפטיים כגון פיצויים כספיים גבוהים.

מי אינו רשאי להשתתף בפעילות

27.   הפעילות פתוחה בפני כל  מי  שירצה להשתתף בה למעט עובדי ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או הקבלן וכן מנהליהם, שותפיהם, עובדיהם ובני משפחותיהם.

28.   ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה את הזכות לשלול ממך את הזכות להשתתף בפעילות באופן זמני או קבוע, אם על פי שקול דעתה הבלעדי הפרת ו/או ניסית להפר תנאי שימוש אלה או את תנאי השימוש הכלליים של ynet, וזאת מייד עם היוודע לה דבר הפרת תנאי השימוש על ידך, לפי שיקול דעתן הבלעדי ומבלי לפגוע בתרופות המגיעות לה בגין כך, על פי כל דין או הסכם.

תנאים נוספים

29.   כל מבקש מאשר בעצם השתתפותו בפעילות, כי קרא, הבין והוא מסכים לאמור בתקנון זה וכן כי נמסר לו ו/או לנציגים המורשים ו/או המוסמכים מטעמה, כל המידע שביקשו לקבל בקשר לפעילות בכלל ובקשר לתקנון זה בפרט וכי הם עומדים בכל התנאים המפורטים בתקנון זה.

30.   השתתפות בפעילות איננה מותנית בתשלום כלשהו. הפעילות ניתן להשתתפות כמו שהיא (as is). לא תהיה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי ידיעות אינטרנט או מי מטעמה, בגין תכונות הפעילות, הוראותיה, מגבלותיה ודרך ניהולה. ידיעות אינטרנט איננה מתחייבת שהפעילות לא תופרע או תתנהל כסדרה ללא מגבלות או הפסקות, תנוהל ללא טעויות, תהא חסינה מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת אל האתר.

31.  

 

 
בכל מקרה של מחלוקת ו/או השגה אודות אופן ניהול הפעילות ו/או תוצאותיה ו/או בנושא פרשנות התקנון ניתנת לידיעות אינטרנט זכות הכרעה בלעדית והכרעתה תהיה סופית ותחייב את המבקשים המשתתפים ו/או הזוכים ו/או את כל הגורמים המעורבים בפעילות ו/או הקשור בפעילות ו/או מי מטעמם.

אחריות

32.   ידיעות אינטרנט אינה נושאת בכל אחריות באשר לאבדן פרטי מי מהמבקשים שביקשו להשתתף בפעילות כתוצאה מכשל במערכת המחשוב התומכת בעמוד ההרשמה לפעילות ו/או מכשל ו/או כל פגם אחר במערכת המחשוב שלה בה נקלטו פרטיהם כמו גם השאלון ששלחו ושכתוצאה מתקלות כאמור נמחקו, הושמדו או שובשו פרטיה של אותם מבקשים או המענה לשאלון או חלק ממנו (לרבות עובדת השתתפותם של אותם מבקשים בפעילות, מועד השתתפותם וכדומה).

33.   כל מבקש מצהיר כי מודע לכך ומסכים כי הוא ו/או מי מטעמו, פוטרים את ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או מי מטעמם, מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין לפעילות ולתוצאותיה.

34.   ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או מי מטעמם, אינם אחראים לנזקים כלשהם שיגרמו למי מהמבקשים המשתתפים בפעילות ובפרט המבקשים הזוכים, בין נזקים ישירים ובין עקיפים, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, נזקים מחמת תאונות, מחלות, גניבה, אובדן ו/או שוד מסמכים, כרטיסי אשראי, מימון, דמי אישפוז, הוצאות רפואיות וכל נזק אחר שייגרם למי מהם בשל השתתפותם בפעילות ו/או במקרה של מבקש זוכה - במסגרת השתתפותו בימי צילומים לסדרה.

35.   ידיעות אינטרנט, עובדיה, מנהליה ו/או מי מטעמה, זכאים לשיפוי מייד עם דרישתם הראשונה בגין כל נזק, הפסד, אובדן, הוצאות, תביעה או דרישה (לרבות הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד) של צדדים שלישיים כלפיה, בגין הפרה במישרין ו/או בעקיפין של תקנון זה ו/או את תנאי השימוש הכלליים ואת מדיניות הפרטיות של ynet ו/או אם הופרו ו/או לא קיימו במעשה ו/או במחדל את התנאים בתקנון זה, מצד המבקש שביצע הפרה כאמור ו/או מי מטעמו.

36.   ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או מי מטעמם, אינם אחראים לעבודות שיפוץ של המגרשים! האחריות לעבודות השיפוץ, נקיטה באמצעי הבטיחות הדרושים בקשר עם עימו בטרם להתחלת עבודות השיפוץ, במהלכן ועם סיומן, הלימת העבודות לאפיון ו/או לתכנון, איכות המוצרים שבהן יעשה שימוש במסגרת העבודות, איכות התוצר הסופי של השיפוץ ובכלל זה נזקים ו/או הוצאות שיגרמו בקשר ישיר ו/או עקיף עם העבודות ו/או תוצאותיהן, לגוף ו/או לרכוש, של כל צד שלישי לרבות המבקשים ו/או מי מטעמם וכן מי מנציגיהם של ידיעות אינטרנט, הטוטו ו/או הקבלן (לרבות עובדים), חלה אך ורק על הקבלן, שיהא זכאי להתגונן מפני כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בהקשר זה וייחוב בהקשר זה בעצמו ו/או באמצעות מי מטעמו לרבות חברת הביטוח שמבטחת את פעילותו, על פי פסק דין שביצועו לא עוכב.

קניין רוחני

37.   כל זכויות הקניין הרוחני בפעילות, לרבות פטנטים, זכויות יוצרים, סימני מסחר וסודות מסחריים, ככל שישנם, הנם רכושה הבלעדי של ידיעות אינטרנט ו/או של צדדים שלישיים אחרים, שידיעות אינטרנט קיבלה מהם רישיון שימוש כדין. זכויות אלה חלות בין השאר על כל תוכנה, קוד מחשב, קובץ גרפי, שמות וסמלים מסחריים (לוגו), טקסט וכל חומר אחר הכלול בפעילות. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ידיעות אינטרנט לפי העניין, וזאת בכתב ומראש.

38.   הנך מצהיר בזאת שכל הזכויות לרבות זכויות היוצרים בשאלונים (ותוכניהם) המועבר לידיעות אינטרנט במסגרת פעילות זו, הן בבעלותה המלאה והבלעדית של המבקש ששלח אותם וכי תכניהם נוצרו ו/או חוברו ו/או צולמו על ידי שולחיהם בלבד.

39.   המבקשים המשתתפים בפעילות ו/או הזוכים, מצהירים כי מודעים ומסכימים לכך, שתוכן השאלונים שישלחו לצורך השתתפותם בפעילות וכן תוכן צילומי האודישנים ו/או הסדרה, שבהם ייקחו (אם ייקחו) חלק, מועברים לבעלותה המלאה והבלעדית של ידיעות אינטרנט וככזו רשאית ידיעות אינטרנט לעשות בהם שימוש במסגרת ו/או לצורך הפעילות ו/או הסדרה נשוא תקנון זה, ללא הגבלת זמן, ברשת האינטרנט הכלל העולמית, ללא תשלום למי מהמבקשים כאמור, ובכלל זה לפרסמם ו/או להעמידם לרשות הציבור באופן שכל אדם יוכל לצפות בו אותו ולהשתמש בו ו/או העברתו לצדדים שלישיים. יודגש שוב להסרת כל ספק, שאף אחד מהמבקשים אינו זכאי לכל תמורה, בכסף או בשווה כסף, עבור משלוח השאלונים המלאים במסגרת הפעילות ו/או השתתפותו בצילומי הסדרה.

40.   במידה ומי מהמבקשים יכלול בתכנים שיעביר לידיעות אינטרנט ו/או במסגרת ימי הצילום, תכנים ו/או מסרים שלא ניתן היה באמצעים סבירים להבין כי הם מיועדים לפגוע בצדדים שלישיים, או אז חרף העובדה שידיעות אינטרנט מבצעת עריכה לצילומים כאמור, מי מהמבקשים שכלל מידע פוגעני כאמור יידרש ומתחייב לשפות את ידיעות אינטרנט ו/או את הטוטו ו/או את הקבלן ו/או מי מטעמם בגין כל נזק, ו/או הוצאה שייגרמו להם בגין טענה ו/או תביעה שתועלה נגדם בגין כך.

דין, שיפוט והתיישנות

41.   הדין החל על הסכם זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב. תקופת ההתיישנות לכל תביעה נגד ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או מי מטעמם בכל עניין הנובע במישרין ו/או בעקיפין מהשתתפות בפעילות הינה שנה ממועד סיומו.

סופיות תנאי ההשתתפות

42.   האמור בתנאי השתתפות אלה הינו ממצה לחלוטין ובא במקום כל מצב, הצהרה, התחייבות, פרסום וכיו"ב אשר ניתנו, אם ניתנו, על ידי ידיעות אינטרנט ו/או הטוטו ו/או הקבלן ו/או האתר ו/או מי מטעמם ו/או על ידי כל גורם אחר. ידיעות אינטרנט רשאית לשנות את תנאי ההשתתפות בפעילות ו/או מועדיה והודעה בדבר השינוי תפורסם באתר מראש, ויחול על הפעילות מיום כניסתו לתוקף ואילך.

שאלות ובירורים

43.   לבירורים ושאלות ניתן לפנות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת  service@y-i.co.il.

הננו מברכים אותכם על השתתפותכם בפעילות ומאחלים לכם הצלחה רבה.