דניאל ומאיה

מאיה (בת 31) ודניאל (בן 30) גיטמן מיבנה | צילום וידיאו: אבישי דייוויס

יש כאלה שמכירים באקראי, יש כאלה שמשודכים, ויש אחרים ששולחים את מרכולתם לקופידון הווירטואלי ומנסים למצוא אהבה לכל החיים ברשת. בעשור האחרון פשתה בארץ תופעת ההכרויות באינטרנט. לרוב מסתכמות הפגישות בחיוכים מביכים ובצלצולי טלפון של "חבר טלפוני" שנקרא במקרה לחילוץ, אבל לעתים זה עשוי להסתיים בחתונה מרגשת.

זה בדיוק מה שקרה למאיה ודניאל. החתן מעיד כי הוא לא האמין באתרי הכרויות, הכלה סיפרה כי הייתה סקפטית, אבל בסופו של דבר הניצוצות עפו ואיחדו את השניים. מאיה, שעובדת בחברת פרטנר, העידה כי הדייט הלוהט עם מי שהפך לבעלה היה הארוך ביותר בחייה: "נפגשנו בשעה שבע בערב ונפרדנו בשעה שתיים בלילה. לא הפסקנו לדבר לרגע. דניאל תמיד אומר שברגע שהוא ראה אותי הוא הבין שאני אהיה אשתו".

צילום: מוזס בנסון


על ההחלטה לנסות לפגוש את בחיר לבה באתר הכרויות אמרה מאיה כי "מבחינתי, מעולם לא האמנתי במדיה הזאת. בכל פעם ששמעתי על זוג שהכיר דרך אתר זה גרם לי להיות סקפטית, אבל יום אחד קפצה לי פרסומת באחת האפליקציות ופשוט החלטתי מתוך שעמום להירשם. מיותר לציין שמאותו הרגע התחלתי לקבל פניות שונות ומשונות, אבל מכל הפניות רק אחד הצליח למשוך את תשומת לבי, תמונה של בחור צנוע ומנומס".

מאיה סיפרה עוד כי "לעומת דניאל לקח לי זמן. אני התאהבתי בדניאל בגלל מי שהוא, בגלל הלב הרחב שלו, הצניעות, החוכמה והנתינה האינסופית שלו. כל זה גרם לי להבין שהוא האיש שארצה לחיות איתו את שארית חיי".

דניאל, שעובד בערוץ חדשות בינלאומי ומלמד קולנוע באוניברסיטת אריאל, לא תלה יותר מדי תקוות בפגישה העיוורת. לדבריו, "במקרה קיבלתי מנוי חינם לאתר, לא האמנתי בזה. היו לי שני דייטים לפני מאיה וכבר איבדתי תקווה. אבל כשפגשתי אותה פשוט ישר הבנתי שהיא תהיה אשתי. אין לי מושג איך הבנתי את זה".

החתונה התקיימה ב-26 במרס באולם "פליני" בראשון לציון והשתתפו בה 180 אורחים. לדברי מאיה, "מדובר באולם שבעבר שימש כבית קולנוע ומכיוון שדניאל הוא איש קולנוע הוא ישר קפץ על הרעיון ומשם התחילו כל הארגונים לחתונה. כל האירוע היה בסטייל מהסרטים, אפילו ההזמנות היו בצורת כרטיס קולנוע".

צילום: מוזס בנסון


והחיים בישראל? כמו בסרט?

דניאל: "החיים בארץ לא פשוטים, אבל זה לא מה שהולך לשבור אותנו. אנחנו חוסכים עכשיו כל שקל כדי לגייס סכום ראשוני למשכנתה, כי עם המחירים של הדירות היום, שזה לפחות מיליון וחצי שקל, צריך סכום מאוד רציני. גם לצלם סרט היום זה לא קל, יש לי הרבה רעיונות וגם תסריטים מוכנים, אבל מכיוון שאין לי שם עדיין ואני לא מוכר לתעשייה – מפיקים וגופי שידור לא נותנים עדיין הזדמנות. אבל כשיש לי מטרה בראש – לעשות את אשתי מאושרת, שום דבר לא יעצור אותי".

איחולים?

דניאל: "אנחנו מאחלים לעצמנו שהשנה הזו תביא איתה התחדשויות, הרבה שמחה, בריאות ואושר למשפחה שלנו וכמובן הרחבת משפחה. שנמשיך לאהוב יותר מהיום שלפניו".


תחקיר, ריכוז והפקה: אור רוזנטל נתן | עיצוב: רועי צור | עריכה: יוסי מדריסוביץ' | טכנולוגיה: אורי רשף | פיתוח: YIT תחקיר, ריכוז והפקה: אור רוזנטל נתן, עיצוב: רועי צור, עריכה: יוסי מדריסוביץ', טכנולוגיה: אורי רשף, פיתוח: YIT