שרון ואור

שרון (בת 30) ואור (בת 31 במותה) גיל מרמת גן | צילום וידיאו: ניר סלדינגר

במשך כמעט ארבעה חודשים הן היו נשואות, מחלת הסרטן גדעה את החלום.

אור ז"ל ושרון הכירו לפני שנתיים וחצי במסיבת יום הולדת של חברה משותפת. שרון הבחינה בקולר שהונח על צוואר כלבתה של אור, וכשהתקרבה ראתה שמספר הטלפון שלה מצורף על הקולר. "ניצלתי את ההזדמנות ואמרתי לחברה שתתפוס את הכלבה ושאני ארשום את מספר הטלפון. משם הכול היסטוריה", מספרת שרון.

לפני קצת פחות משנה, כשאור סיימה שלב בטיפולים הכימותרפיים, החליטו השתיים לחגוג את המאורע בחוף הים. לדברי שרון, "חשבנו שזו הזדמנות מצוינת לפתוח דף חדש שחיכינו לו כל כך ולהתחתן. באותה שבת הייתה מתוכננת ארוחה של שתי המשפחות, אז שמרנו בסוד וסיפרנו לכולם בארוחה. לא הייתה הצעת נישואין, אבל הייתה כמובן התרגשות גדולה של כולם".

בחמישה במאי השנה הגיע אירוע השיא: שרון ואור מימשו את אהבתן ונישאו בגן האירועים "הנחלה". הסופרת והעיתונאית סמדר שיר ערכה את טקס החופה. זו הייתה מעין סגירת מעגל מפני ששיר עשתה כתבה על אודות הקשר המיוחד של שרון ואור. "רצינו לציין איתה את הרגע הכי מרגש בחיים שלנו וביקשנו ממנה לחתן אותנו", נזכרת שרון.

350 אורחים ובכללם שתי המשפחות המורחבות והחברים הגיעו לשמח את השתיים. "האירוע היה פשוט מדהים", אמרה שרון, "החתונה הייתה שמחה, מרגשת בטירוף, ובסוף הערב קפצנו לבריכה למרות שהיה מאוד קר. ללא ספק זה היה סיום מושלם לערב הזה".

צילום: איגור לובנסקי


אילו תגובות קיבלתן ברחוב?

"לא נתקלנו כל כך בהערות או תגובות מפני שלא היה לנו שום צורך להפגין את הזוגיות שלנו בפומבי יתר על המידה. התנהגנו כמו כל זוג רגיל והאמנו שברגע שאתה מתנהג רגיל לגמרי – כולם יקבלו אותך בחיוך. מבחינת המשפחות שלנו זו הייתה אהבה ממבט ראשון בשני הצדדים, החיבור היה מדהים. למדנו לחיות עם נעיצות מבטים כשהלכנו יד ביד, לפני כמה שנים היה הרבה יותר קשה".

ב-29 באוגוסט הלכה אור לעולמה. לפני כן חלמו השתיים שאור תחלים ושיחד הן יוכלו להקים משפחה. לדברי שרון, "עברנו טלטלה לא קלה במהלך השנתיים האחרונות והשיא שלה הגיע דווקא אחרי היום המאושר בחיינו. בבוקר שאחרי החתונה התעוררנו ופתאום אור החלה להרגיש כאבים מאוד חזקים בגב. אחרי כמה ימים קיבלנו תשובה שהמחלה חזרה ובגדול, עם גרורות בעצמות ובכבד. האוטו שלנו עוד היה עם הקישוטים של החתונה כשנסענו לתל השומר. זו הייתה התרסקות מטורפת. רצינו לנצח במלחמה ולבנות משפחה – שלושה ילדים, שני כלבים, כמה תרנגולות ועז".

צילום: איגור לובנסקי


תחקיר, ריכוז והפקה: אור רוזנטל נתן | עיצוב: רועי צור | עריכה: יוסי מדריסוביץ' | טכנולוגיה: אורי רשף | פיתוח: YIT תחקיר, ריכוז והפקה: אור רוזנטל נתן, עיצוב: רועי צור, עריכה: יוסי מדריסוביץ', טכנולוגיה: אורי רשף, פיתוח: YIT