תקנון ותנאי השתתפות בפעילות "מותק הטרול הקסום"


ברוכים הבאים לפעילות "מותק הטרול הקסום" (להלן: "הפעילות" )

הפעילות מנוהלת על ידי  אתר ynet  המנוהל ומתופעל על ידי ידיעות אינטרנט (שותפות רשומה) (בהתאמה: "ynet" ו-"ידיעות אינטרנט") בעמוד הפעילות בכתובת: http://troll.ynet.co.il

 

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ (להלן: "עמוד הפעילות"); ומעניקת הפרס במסגרת התחרות היא מיקי וירון פלד – סולן הפקות, NMC UNITED, בשיתוף מאור מימון (להלן: "מעניקת הפרס"). ההשתתפות בפעילות מעידה על הסכמתך לתנאים אלה ולכן הנך מתבקש לקרוא אותם בקפידה. ההשתתפות בפעילות כפופה גם לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של Ynet הניתנים לעיון גם באמצעות ה-hyperlink הנ"ל וקישורים המצויים בעמוד הבית של ynet ולכן הנך מתבקש לקרוא בקפידה גם אותם.

אם תמצא סתירה בין תנאי השימוש, תינתן עדיפות לתנאים אלה שהנך קורא עתה.
התנאים מנוסחים בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, אולם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.  

השתתפות בפעילות מותרת מגיל 21 ומעלה בלבד.

מהי הפעילות

1.        כיצד משתתפים - במסגרת הפעילות יוזמנו קוראי ידיעות אחרונות וגולשי אתר ynet (להלן: "המשתתף" או "המשתתפים") לשלוח טקסט של עד 200 מילים בעמוד הפעילות, המפרט מה השוני המיוחד להם בעמוד הפעילות (להלן: "התכנים" או "פריטי התוכן" או "התוכן") וזאת בהתאם למגבלות התוכן של ומדיניות התוכן של אתר ynet, שניתנת לעיון בתנאי השימוש של האתר המופיעים בקישור זה: תנאי השימוש.

2.        תקופת הפעילות - ניתן להשתתף בפעילות במהלך תקופתה, שתחל ביום  בשעה 6 בבוקר 3.11.2017 עד ה12.11.2017 בשעה 23.29  (להלן: "תקופת הפעילות").

א.       ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה את הזכות להאריך או לקצר או לדחות, את מועדי הפעילות בהתאם לשיקוליה ולפרסם על כך הודעה מתאימה.

3.        הפרס -

מעניקת הפרס, מתחייבת להעניק לזוכה (היחיד בפעילות) מסיבה בבית הזוכה עם כוכבי המופע מותק הטרול הקסום

תאריכי ה"מסיבה" האפשריים :

מה- 19.11 ועד ה- 30.11 בהתאם לזמינות האומנים.

בעצם קבלת הפרס הזוכים מאשרים שהמסיבה תסוקר ותצולם בתקשורת

א.       יודגש, כי ידיעות אינטרנט ומעניקת הפרס, אינן אחראיות לכל הוצאה ו/או נזק שיגרמו לזוכה ו/או מי מטעמו (שיתלווה אליו) ו/או ביטול ו/או שינוי מועדי ה"מסיבה", מכל סיבה שהיא.

ב.        שדרוג שירותים מול מעניקות השירותים, תוכל להתבצע - ככל שאכן תוכל - על ידי הזוכה מול מעניקות השירותים הרלבנטיות לפי מדיניותן, לפי התמחור המוצע על ידן ועל חשבונו המלא הבלעדי.

ג.         במידה והזוכה לא מימש הפרס ו/או כל חלק ממנו, במועדיו, מכל סיבה שהיא, לא תקום לו בגין כך, כל טענה ו/או זכות בגין כך כלפי ידיעות אינטרנט ו/או מעניקת הפרס ו/או מי מטעמן, לרבות לגבי האפשרות לקבל פרס חלופי.

ד.        ביטול של ה"מסיבה" ו/או דחייתה מסיבה כלשהי ו/או העברה מכל סיבה שהיא, לא תקים לזוכה ו/או מי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר עם כך כלפי ידיעות אינטרנט ו/או מעניקת הפרס.

2.        אופן בחירת הזוכה - חבר השופטים המורכב מנציגי ידיעות אינטרנט ומעניקת הפרס (להלן: "חבר השופטים"), יבחר לפי מיטב שיקול דעתו, את הזוכה (1) היחיד, על בסיס מידת המקוריות והיצירתיות של התוכן ששלח (מקוריות התיאור ו/או ההנמקה).

3.        במידה ותידרש למלא פרטים בעמוד הפעילות, הינך אחראי מלא ובלעדי למילויים המלא והנכון. אין זו חובה להשתתף בפעילות והיא אינה כרוכה בעלות כלשהי ואולם אי פרסום פרטים מלאים ו/או מהימנים, עלולה לשלול זכאותך לפרס, במידה ותימצא ראוי לזכייה ו/או להוביל לכך שלא תקבל הודעת זכייה ו/או שתוגבל יכולתך לממש הפרס.

4.        ידיעות אינטרנט רשאית לפסול תכנים וממילא את ההשתתפות של שולחיהם, שאינם עומדים במדיניות התוכן של אתר ynet, שניתנת לעיון כאמור בתנאי השימוש של האתר המופיעים בקישור זה: תנאי השימוש.

5.        ידיעות אינטרנט ומעניקת הפרסים, לא תהיינה אחראיות לאיבוד של מידע לרבות תכנים באם נשלחו על ידך בקשר עם השתתפותך בפעילות ו/או פרטים שמילאת ככל שנדרש, עקב אובדנם ו/או מחיקתם כתוצאה מתקלות טכנולוגיות באם נגרמו בעמוד הפעילות ו/או כתוצאה מתקלות בקישוריות ברשת האינטרנט ו/או הסלולר שדרכה בחרת להשתתף.

6.        ידיעות אינטרנט תהא רשאית לוודא את זהות שולחי התכנים, בכל שלב ובכל דרך שיראו לנכון, לרבות פנייה באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון באם נדרשו ומסרו בעמוד הפעילות.

7.        חל איסור בקשר עם הפעלה ו/או מתן אפשרות הפעלה בכל צורה ואופן כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots, script, Bot וכדומה, לשם ו/או בקשר להשתתפות בפעילות.

8.        את הודעת הזכייה בפרס, תשלח מעניקת הפרס אל הזוכה, אל כתובת הדוא"ל שמילא בעמוד הפעילות.

9.        במידה ולא וידאת את זכייתך בכתובת הדוא"ל שמסרת, או במידה ולא מימשת את חבילת הפרס מכל סיבה שהיא, לא תהא זכאי לכל תחליף זכייה כספי ו/או אחר ולא תהא לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין כך כלפי ידיעות אינטרנט ו/או מעניקת הפרס. האמור נכון גם במידה ופרטי ההתקשרות שמסרת בעמוד ההרשמה, נמסרו בטעות ו/או לא נשמרו עקב תקלה במערכותיה של ידיעות אינטרנט.

10.     הנך מוותר/ת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לאופן ו/או להליך ו/או לעצם בחירתו של הזוכה במסגרת הפעילות.

11.     בעצם השתתפותך כאמור בפעילות, הנך מאשר כי נמסר לך כל המידע שביקשת בקשר לפעילות בכלל ובקשר לתקנון בפרט וכי הנך עומד בכל התנאים המפורטים בתקנון זה.

12.     שולח התוכן לא יהיה רשאי לדרוש ו/או לקבל כל תמורה בעבור השתתפותו בפעילות ופרסום הכתבה שיכין ותתפרסם באתר ynet ו/או בכל מדיה אחרת מבית ידיעות אחרונות.

13.     ידיעות אינטרנט ומעניקת הפרס שומרות לעצמן את הזכות לפרסם את שמותיהם, דמותם ופרטיהם של המשתתפים וממילא הזוכה, בכל אמצעי מדיה ובכל עת שתמצא מי מהן לנכון. מובהר, כי פרסומים כאמור עשוי שיעשו באמצעי התקשורת השונים, לרבות בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי אינטרנט ולרבות לצרכי פרסום, קידום שיווק ויחסי ציבור של הפעילות או החברות המנהלות את הפעילות. בהשתתפותו בפעילות מביע כל משתתף את הסכמתו לצילומו ולפרסום שמו, פרטיו, דמותו והתצלום ששלח במסגרת הסיקור והפרסומים האמורים, ללא תמורה ו/או תמלוג כלשהם  וללא הגבלת זמן, והוא מוותר על כל טענה נגד ידיעות אינטרנט בהקשר זה.

14.     הזוכה אינו רשאי לדרוש או לקבל שווי כספי בגין הפרס או כל תחליף אחר.

15.     ידיעות אינטרנט ו/או מעניקת הפרס שומרות לעצמן את הזכות לעכב ו/או לבטל מסירת פרס בקרות אחד המקרים הבאים, כמפורט להלן:

·         חשש לאי תקינות ו/או זיוף ו/או מרמה לגבי זכאותו של הזוכה הטוען לפרס.

·         הזוכה ביצע עבירה  במהלך הפעילות.

·         סירוב הזוכה למסירת כל פרטיו ו/או סירוב להצטלם עם ו/או בקשר לפרס.

·         סירוב הזוכה לאשר בחתימתו את קבלת הפרס.

·         הזוכה המחה את הפרס לצד שלישי כלשהו, ללא הסכמה מראש ובכתב מטעם

מעניקת הפרסים ו/או ידיעות אינטרנט.

·         הזוכה לא התייצב לקבל את הפרס באופן אישי.

·         כל סיבה אחרת אשר יש בה, על פי הדין, לעכב או לבטל את מסירת הפרס.

·         מימוש הפרס תלוי בהסכמתו של בגיר ו/או אפוטרופוס של הזוכה ו/או צד שלישי, שמסרב לתיתה.

·         הפרת תקנון זה.

16.     מבלי לגרוע מהאמור לעיל ולהלן, מובהר ומוסכם בזאת כי לידיעות אינטרנט שיקול דעת בלעדי לבטל את זכייתו של משתתף ו/או להפסיק את השתתפותו של משתתף באם קיים חשש לאי תקינות ו/או זיוף ו/או מרמה לגבי משתתף שזכה וזאת מבלי לגרוע ו/או להוות ויתור על כל  סעד אשר קיים לידיעות אינטרנט כנגדם ו/או מי מטעמם ומבלי שמוטלת על ידיעות אינטרנט כל חובה לנמק בעניין זה. המשתתף מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה כלפי ידיעות אינטרנט ו/או מי מטעמה.

מתן פרטים

17.     בנוסף לאמור לעיל ניתנת לידיעות אינטרנט הזכות לעשות שימוש בפרטיך ובפרטי משתמשים אחרים בהתאם למדיניות הפרטיות של אתר ynet בכתובת (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3049364,00.html) וכן לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים ( במקרה זה הנתונים לא יתייחסו אליך באופן אישי ולא יזהו אותך).

מי רשאי להשתתף בפעילות

18.     ההשתתפות בפעילות מוגבלת לגילאי 21 ומעלה.

19.     ההשתתפות בפעילות אסורה על עובדי ידיעות אינטרנט ו/או מעניקת הפרס - וכן מנהליהם, שותפיהם, עובדיהם ובני משפחותיהם.

20.     ידיעות אינטרנט ו/או מעניקת הפרס, שומרות לעצמן את הזכות לשלול ממך את הזכות להשתתף בפעילות באופן זמני או קבוע,  אם על פי שקול דעתן הבלעדי הפרת ו/או ניסית להפר תנאי שימוש אלה או את תנאי השימוש הכלליים של ynet, וזאת מייד עם היוודע למי מהן דבר הפרת תנאי השימוש על ידך, לפי שיקול דעתן הבלעדי ומבלי לפגוע בתרופות המגיעות להן על פי כל דין או הסכם.

ביטול הפעילות

21.     ידיעות אינטרנט שומרת לעצמה את הזכות לבטל חלקים מהפעילות או את הפעילות כולה, על פי שיקול דעתה, במקרה בו יתברר כי חלה תקלה, שיבוש, מניעה או הפרעה אשר יש בה כדי למנוע ממשתתפים את היכולת מלהשתתף בפעילות, עקב אילוצים שאינם תלויים בה ומכל סיבה אחרת. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, ידיעות אינטרנט רשאית לשנות את מבנה, תוכן, נהלי ותקופת הפעילות, מועדי הפעילות, תקופתה או כל מועד אחר המצוין בה, על פי שיקול דעתה הבלעדי ולפרסם את דבר השינוי.

תנאים נוספים

22.      השתתפותך בפעילות איננה מותנית בתשלום מצידך ו/או מזכה אותך בתשלום כלשהו. הפעילות ניתנת לשימוש על ידך כמו שהיא (as is). לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי ידיעות אינטרנט או מי מטעמה, בגין תכונות הפעילות, הוראותיה, מגבלותיה ודרך ניהולה. ידיעות אינטרנט אינה מתחייבת שהפעילות לא תופרע או תתנהל כסדרה ללא מגבלות או הפסקות, תנוהל ללא טעויות, תהא חסינה מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת אל האתר.

23.     הזכייה הינה אישית ובלתי ניתנת להעברה, הפרס אינו ניתן להמרה בכסף או בשווה כסף או לפרסים אחרים ומועד מימושו אינו ניתן לשינוי ו/או הארכה.

24.    

 

 
בכל מקרה של מחלוקת ו/או השגה אודות אופן ניהול הפעילות ו/או תוצאותיה ו/או בנושא פרשנות התקנון  ניתנת לידיעות אינטרנט זכות הכרעה בלעדית והכרעתה תהיה סופית ותחייב את המשתתפים ו/או את כל הגורמים המעורבים בפעילותו/או הקשור בפעילות  ו/או מי מטעמו.

אחריות

25.     הפרס בפעילות ואספקתו הינו מתנת מעניקת הפרס.

26.     ידיעות אינטרנט ו/או מי מטעמה אינה נושאת באחריות מכל סוג ומין שהוא לאיכות הפרס ו/או למימושם ו/או לכל נזק ישיר ו/או עקיף אשר יגרם לך, למלווה, ו/או לצד שלישי כתוצאה ממימושו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל ולהלן, המשתתף מוותר על כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד ידיעות אינטרנט ו/או מי מטעמה בכל הקשור בקשר ישיר ו/או עקיף לפרס ואספקתו ולעניין הפעילות עצמה בכפוף לאמור ולמפורט לעיל.

27.     הנך  מסכים, מצהיר ומתחייב בזאת כי אתה פוטר את ידיעות אינטרנט ו/או כל מי מטעמה, מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין לפעילות ולתוצאותיה.

28.     ידיעות אינטרנט ו/או מי מטעמה, אינם אחראים לנזקים כלשהם שיגרמו לך, בין ישירים ובין עקיפים, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, נזקים מחמת תאונות, מחלות, גניבה, אובדן ו/או שוד מסמכים, כרטיסי אשראי, מימון, דמי אישפוז, הוצאות רפואיות וכל נזק אחר שייגרם בקשר עם פעילות זו.

29.     הנך מתחייב לשפות את ידיעות אינטרנט, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה, מייד עם דרישתם הראשונה בגין כל נזק, הפסד, אובדן, הוצאות, תביעה או דרישה (לרבות הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד) של צדדים שלישיים כלפיה, אם הפרת במישרין ו/או בעקיפין תנאי שימוש אלה או את תנאי השימוש הכלליים ואת מדיניות הפרטיות של ynet ו/או אם הפרת או לא קיימת במעשה ו/או במחדל את התנאים בתקנון זה.

קניין רוחני

30.     כל זכויות הקניין הרוחני בפעילות, לרבות פטנטים, זכויות יוצרים, סימני מסחר וסודות מסחריים, ככל שישנם, הנם רכושה הבלעדי של ידיעות אינטרנט לפי העניין ו/או של צדדים שלישיים אחרים, שידיעות אינטרנט קיבלה מהם רישיון שימוש כדין. זכויות אלה חלות בין השאר על כל תוכנה, קוד מחשב, קובץ גרפי, שמות וסמלים מסחריים (לוגו), טקסט וכל חומר אחר הכלול בפעילות. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ידיעות אינטרנט לפי העניין, וזאת בכתב ומראש.

31.     ידיעות אינטרנט רשאית להציג את התכנים, מעת לעת, באתרי האינטרנט שבבעלותה ו/או בניהולה, בעמודי הפעילות ו/או בכל מקום אחר (גם לאחר תום הפעילות) בהתאם לשיקול דעתם הבלעדי. בהקשר זה, הינך מאשר שכל התכנים ששלחת הם בבעלותך הבלעדית ו/או שהנך בעל רישיון בהם לצורך עמידתך בתנאי תקנון זה. כמו כן, הינך מאשר שידוע לך כי משלוח החומר לידיעות אינטרנט מהווה רישיון חינם, כלל עולמי ובלתי מוגבל בזמן לשימוש בחומר שנשלח, וכן מהווה אישור לפרסמו בכל מקום וזמן שתמצא ידיעות אינטרנט לנכון, ומתיר לידיעות אינטרנט לעשות בחומר כל שימוש שתראה לנכון, לרבות העברתו לצדדים שלישיים. כמו כן, ידוע לך ואתה מסכים, שלא תהיה זכאי לכל תמורה, בכסף או בשווה כסף, עבור מסירת החומר שנשלח, וכי ידיעות אינטרנט אינה מתחייבת לפרסם את שמך כמקור החומר (למעט פרסום קרדיט לתצלום או יצירה), כמו כן, שידיעות אינטרנט איננה מתחייבת לפרסמם.

32.     הינך מתחייב לשפות את ידיעות אינטרנט, עובדיהן או מי מטעמן בגין כל נזק, או הוצאה שייגרמו להם בגין טענה ו/או תביעה שתועלה נגדם על-ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה מכל סיבה שהיא הקשורה בפעולה ו/או מחדל מצידך בניגוד לאמור בתקנון זה ובפרט במידה והזנת תוכן לצורך השתתפות בפעילות, אשר אינך הבעלים המלא בו ו/או שהוא הועתק מאדם אחר ו/או מפרסום מוקדם ואחר ו/או שבמהותו הוא משתמש בפרטים של צדדים שלישיים.

דין, שיפוט והתיישנות

33.     הדין החל על הסכם זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב. תקופת ההתיישנות לכל תביעה נגד ידיעות אינטרנט בכל עניין הנובע במישרין ו/או בעקיפין מהשתתפות בפעילות הינה שנה ממועד סיומו.

סופיות תנאי ההשתתפות

34.     האמור בתנאי השתתפות אלה הינו ממצה לחלוטין ובא במקום כל מצב, הצהרה, התחייבות, פרסום וכיו"ב אשר ניתנו, אם ניתנו, על ידי ידיעות אינטרנט ו/או האתר ו/או מי מטעמה ו/או על ידי כל גורם אחר. ידיעות אינטרנט רשאית לשנות את תנאי תקנון זה והודעה בדבר השינוי תפורסם כאמור בלשונית הפעילות והשינוי יכנס לתוקפו במועד פרסומו כאמור.

שאלות ובירורים

35.     לבירורים ושאלות ניתן לפנות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת  Sherut@yedioth.co.il

הננו מברכים אותך על השתתפותך בפעילות ומאחלים לך הצלחה רבה.