האפליקציות ששינו את חיינו
20 שנה חלפו מאז האפליקציה הראשונה לטלפון נייד, ובמהלכן אין תחום או תעשייה שלא השתנו כליל בזכות הטכנולוגיה. בואו לגלות איך, ומה צופן העתיד
כתבות
האפליקציות ששינו את חיינו
קשה להניח את האצבע על רגע אחד בהיסטוריה שבו נולדו אפליקציות המובייל, וקשה באותה מידה לדמיין איך היו נראים היום החיים שלנו בלעדיהן: החל מההתנהלות היום-יומית, עבור לצריכת מידע, בידור, אקטואליה ותקשורת, וכלה בשירותי תיירות, ספורט ובריאות.

קשה לחשוב על תחום פעילות או תעשייה שלא עברו מהפכה ממשית עם התפתחותה של הטכנולוגיה הניידת, בדגש על טלפונים חכמים, ועם הופעתן של האפליקציות הסלולריות. זה התחיל כטפטוף ובתוך עשור ומחצה זה היה לאשד אפליקציות עצום, הנוגע בכל זירה ופעילות בחיינו. אנחנו מתעוררים בבוקר עם השעון המעורר המובנה בטלפון, בודקים מיד את אסופת ההודעות שהצטברו בוואטסאפ, יוצאים לדרך עם ווייז או מוביט, מתעדכנים בפייסבוק, מעלים תמונה של ארוחת הצהריים לאינסטגרם, מעבירים את הדקות המתות בתור לבנק עם קנדי קראש, בודקים את תיבת הדואר האלקטרוני, מבצעים רכישות, מנהלים חשבונות ומכריעים ויכוח עקרוני באמצעות חיפוש פשוט בגוגל.

נראה כי מאז אפליקציות המובייל הראשונות – ספר הטלפונים או משחק "סנייק" - עברנו כברת דרך משמעותית, וכיום עומדים לרשותנו, בנייד הצמוד, כלים יעילים, חדשניים ואינטואיטיביים – שהם גם נגישים, זולים ומיידיים.

השנה לראשונה יש פחות הורדות של אפליקציות מבעבר. דומה כי הגענו לרוויה מסוימת והאפליקציות שבמדפי החנויות הסלולריות מספקות פתרונות אפקטיביים לרוב הצרכים שלנו. האמנם? ואם כן, ראוי שנעשה סיכום ביניים ונבדוק עד כמה שינו האפליקציות את חיינו. וגם לשאול האם ייתכן שלא נשאר עוד הרבה לחדש בתחום האפליקציות והאם אנחנו ניצבים בפני שלב חדש באבולוציה שלהן.

עכשיו זה הזמן לבדוק.
לאפליקציות בקטגוריה
למידע על הקטגוריה >>
כתבות